آکادمی هلاکوئی
1400/10/27
12:50
اضافه شدن رپد ریپل (wXRP) توسط بایننس!

بایننس(Binance)، بزرگترین شرکت ترید کریپتو در جهان، در…

بایننس(Binance)، بزرگترین شرکت ترید کریپتو در جهان، در وبلاگ خود این خبر را منتشر کرده است که ادغام رپد ریپل (wXRP)، در حال حاضر تکمیل شده است و سپرده های این دارایی باز شده است.


بایننس 1 - اضافه شدن رپد ریپل (wXRP) توسط بایننس!

بایننس، سپرده‌ها و معاملات را برای wXRP باز می‌کند


wXRP بر اساس استاندارد ERC۲۰ اتریوم (Ethereum) است. طبق پست وبلاگ، برداشت‌های این ارز دیجیتال، بعدا اضافه خواهد شد.


بایننس هشدار می‌دهد که سپرده‌های Wrapped XRP به عنوان XRP اعتبار داده می‌شود و کاربران می‌توانند بلافاصله معامله آن را آغاز کنند. تیم این صرافی، آدرس قرارداد wXRP، ۰x۳۹fBBABf۱۱۷۳۸۳۱۷a۴۴۸۰۳۱۹۳۰۷۰۶cd۳e۶۱۲e۱B۹ را ارائه کرد.


Wrapped XRP چیست و چه کاربردی دارد؟


wXRP یک رمزارز است که توسط XRP ۱:۱ پشتیبانی می‌شود و می‌توان آن را معامله کرد یا به بلاک چین های جایگزین XRPL فرستاد. ذخیره XRP که با wXRP قابل مبادله است، توسط پروژه فناوری دفتر کل توزیع شده رپد (Wrapped DLT) نگهداری می شود که رمزارز های اصلی را “رپد” می کند و به آنها اجازه می دهد در شبکه های بلاک چین جدید، مانند کیف پول های اتریوم و dApps از جمله DeFi استفاده شوند.


wXRP همچنین می‌تواند برای سرمایه‌گذاری در استخرهای نقدینگی در مکان‌های مختلف، از جمله سوشی سوآپ (Sushiswap) و یونیکورن (Unicorn) استفاده شود. بنابراین، wXRP موارد استفاده جدید بیشتری را برای XRP فراهم می کند.


ذخایر بایننس Wxrp، توسط متولی هکس تراست (Hex Trust) مدیریت می شود. علامت wXRP، مخفف Wrapped XRP ساخته شده از طریق پروژه Wrapped است. با این حال، می توانید این رمزارز وابسته به ریپل را از طریق پلتفرم های دیگر نیز رپد کنید.


هر رمزارز رپد را می توان باز کرد و با رمزارز اصلی مبادله کرد.


Wrapped XRP از دسامبر سال گذشته (آذر ۱۴۰۰) در ERC-۲۰ ارائه شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0