آکادمی هلاکوئی
1401/06/26
19:00
آخرین پیشرفت‌های حاصل شده در Libdogecoin

لیب دوج کوین (Libdogecoin)، که به بلوک‌سازی در…

لیب دوج کوین (Libdogecoin)، که به بلوک‌سازی در ایجاد پروژه‌های دوج کوین اشاره دارد، اخیرا پیشرفت‌های جدیدی کرده است. به گفته Michi Lumin، توسعه‌دهنده اصلی دوج کوین، Libdogecoin v ۰.۱.۱ به خوبی در حال رشد است.


پیشرفت‌های لیب دوج کوین در نسخه ۰.۱ شامل پاکسازی حافظه و سازگاری بهتر، روند ساخت آسان‌تر و پشتیبانی بیشتر «بدون نیاز به دانش بالا» از استخراج آدرس HD است. به گفته توسعه‌دهنده دوج کوین، تمرکز تیم روی پیاده‌سازی ساده‌تر پروژه است.


در ماه آگوست (مرداد)، U.Today از انتشار اولیه نسخه ۰.۱ لیب دوج کوین گزارش داد. نسخه‌ای شامل یک کتابخانه C از بلوک‌های سازنده دوج کوین که امکان ادغام مستقیم و کم حجم آن را در انواع پلتفرم‌ها بدون نیاز به وجود توسعه‌دهندگان اصلی فراهم می‌کند.


ابزاری که ماحصل پذیرش و یکپارچه‌سازی بوده، همچنان تاکید اصلی بنیاد دوج کوین است. اعتقاد بر این است که این امر با به کار بستن عملکرد اصلی دوج کوین و در دسترس قرار دادن آن به عنوان یک کتابخانه ساده C با امکان اتصال به بسیاری از زبان‌ها امکان پذیر است، و بنابراین باعث بهبود پتانسیل جامعه در مبحث خلاقیت می‌شود.


به واسطه توسعه لیب دوج کوین در چند ماه گذشته، بنیاد دوج کوین بر پایه‌گذاری پروژه‌های متعددی از جمله RadioDoge و GigaWallet متمرکز شده است.


ادامه این رخدادها بسیار مهم است زیرا دوج کوین پس از گذار اتریوم به اثبات سهام به دومین بلاک چین بزرگ اثبات کار بر اساس ارزش بازار تبدیل شده است. مارکت کپ آن هم در حال حاضر ۸ میلیارد دلار است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0