رمزارز نیوز
1401/04/16
15:30
بهترین پلتفرم‌های وام‌دهی برای جایگزینی با سلسیوس کدامند؟

وام‌دهی، یکی مهم‌ترین قابلیت‌های صنعت دیفای است. سلسیوس (Celsius)، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های وام‌دهی بود که… مطالعه مطلب ...

وام‌دهی، یکی مهم‌ترین قابلیت‌های صنعت دیفای است. سلسیوس (Celsius)، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های وام‌دهی بود که میلیاردها دلار دارایی داشت. با این حال، این پروژه اخیرا با مشکلات زیادی مواجه شده و تمام برداشت‌ها و نقل‌وانتقالات خود را متوقف کرده است. از آن‌جایی که هنوز هیچ نشانه‌ای از ازسرگیری خدمات سلسیوس وجود ندارد، ممکن است کاربران به دنبال گزینه‌های جایگزین باشند.


۱. کیک دیفای (Cake DeFi): وقتی صحبت از راحتی و دسترسی به میان می‌آید، نام کیک دیفای خوش می‌درخشد. از ویژگی‌های این پلتفرم می‌توان به وام‌دهی، استیکینگ، و استخراج نقدینگی اشاره کرد که به زودی قرار است از سهام هم پشتیبانی کند.


۲. نکسو (Nexo): این شرکت مستقر در لندن میلیاردها دلار دارایی تحت مدیریت و بیش از دو میلیون کاربر دارد. این پلتفرم بازدهی جذابی را برای دارایی‌های دیجیتال مانند BTC و ETH فراهم کرده و در عین حال، از استیبل کوین‌ها و سایر دارایی‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.


۳. کریپتو دات کام (Crypto.com): جایگزین قوی دیگری برای سلسیوس، Crypto.com است، یک اکوسیستم روبه‌رشد از محصولات و خدمات برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال در سراسر جهان. این شرکت مستقر در هنگ‌کنگ، خدماتی همچون معامله، وام‌هی، استیکینگ و غیره، را برای کاربران ارائه می‌دهد.


۴. جمینی ایرن (Gemini Earn): همانند بایننس، صرافی جمینی هم دارای ویژگی کسب بازدهی است که در آن، کاربران می‌توانند از ذخایر رمزارزی خود سود کسب کنند. این پلتفرم از ده‌ها کوین و توکن پشتیبانی می‌کند.


انتهای خبر

0
0