اخبار اکس نوین
1400/06/31
10:10
نووگراتز: چین از طریق تتر به بیت کوین ضربه زد

اکس نوین: مایک نووگراتز، مدیرعامل و بنیان‌گذار صندوق سرمایه‌گذاری گلکسی دیجیتال در مصاحبه جدید خود در برنامه اسکواک باکس در رابطه با اینکه چرا بحران و بدهی شرکت اورگراند باعث شد تا بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال کاهش یابند دیدگاه خود را به اشتراک گذاشت. به عقیده نووگراتز، چین از طریق تتر باعث کاهش قیمت ارزهای دیجیتال شد. علاوه بر این، وی خاطرنشان کرد تا زمانی که قیمت بیت کوین بالاتر از ۴۰ هزار دلار بماند، این ارز در وضعیت خوبی قرار دارد. چین از طریق تتر به بیت کوین ضربه زد همانطور که روز گذشته گزارش دادیم، سقوط بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر…

اکس نوین : مایک نووگراتز، مدیرعامل و بنیان‌گذار صندوق سرمایه‌گذاری گلکسی دیجیتال در مصاحبه جدید خود در برنامه اسکواک باکس در رابطه با اینکه چرا بحران و بدهی شرکت اورگراند باعث شد تا بیت کوین ، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال کاهش یابند دیدگاه خود را به اشتراک گذاشت. به عقیده نووگراتز، چین از طریق تتر باعث کاهش قیمت ارزهای دیجیتال شد. علاوه بر این، وی خاطرنشان کرد تا زمانی که قیمت بیت کوین بالاتر از ۴۰ هزار دلار بماند، این ارز در وضعیت خوبی قرار دارد.


همانطور که روز گذشته گزارش دادیم ، سقوط بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر عمدتا ناشی از بحران نقدینگی دومین شرکت بزرگ املاک در چین است.


اوراق بدهی این شرکت تا پایان این هفته به موعد مقرر خود می‌رسند و این شرکت در شرایط فعلی ذخایر نقدی لازم برای پرداخت آنها را ندارد.


نووگراتز معتقد است یکی از دلایل کاهش قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال این است که بسیاری از سرمایه‌گذاران بر این باورند بخش عظیمی از ذخایر شرکت تتر توسط اوراق بهادار شرکت‌های چینی به ویژه اورگراند پشتیبانی می‌شود. تتر در چند روز اخیر عملکرد خوبی از خود نشان داده است در حالی که بیت کوین و سایر رمزارزها در حال سقوط بوده‌اند.


تتر محبوب‌ترین استیبل کوین بازار است و اغلب برای خریدوفروش بیت کوین، اتریوم و سایر دارایی‌های دیجیتال در صرافی‌ها استفاده می‌شود.


با این حال، کالین وو، روزنامه‌نگار چینی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال روز دوشنبه در توییتی عنوان کرد که شرکت تتر تایید کرده است که هیچ پشتوانه‌ای از اوراق بهادار شرکت اورگراند ندارد.


مدیرعامل گلکسی دیجیتال در گفتگوی خود نظر خود را در رابطه با روند فعلی بیت کوین و اتریوم بیان کرد. به عقیده نوگراتز، سطوح ۴۰ هزار دلاری برای بیت کوین و ۲۸۰۰ دلاری برای اتریوم بسیار مهم‌اند و باید در حال حاضر زیر نظر گرفته شوند. وی معتقد است تا زمانی که اولین و دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار بالاتر از این سطوح قرار دارند، بازار در وضعیت خوبی به سر می‌برد.


بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط CoinMarketCap، در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۴۱۱۷۹ دلار و اتریوم با قیمت ۲۸۵۵ دلار معامله می‌شود.


پیتر شیف، منتقد معروف بیت کوین دوباره در توییتر به پیش‌بینی‌های منفی خود در رابطه با ارزهای دیجیتال ادامه داد. به عقیده شیف، در حال حاضر عرضه در بازار ارزهای دیجیتال به طور قابل‌توجهی از تقاضای بیشتر است و چنین شرایطی می‌تواند به سقوط سریع ارزش آلت کوین‌ها و کل بازار منجر شود.


شیف در توییت خود نوشته است:


در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰۰ ارز دیجیتال وجود دارد که ۸۴ مورد آنها در حال حاضر ارزش بازاری بیش از یک میلیارد دلار دارند. بیت کوین هیچ‌چیز ویژه‌ای ندارد. تا زمانی که حباب بازار نترکد، عرضه آلت کوین‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و با پیشی گرفتن عرضه از تقاضا قیمت‌ها یک‌شبه سقوط می‌کنند.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0