آکادمی هلاکوئی
1401/02/22
17:20
جمع آوری سرمایه ۷ میلیون دلاری توسط Lighthouse برای ایجاد موتور جستجوی متاورس

با ظهور انبوهی از پلتفرم های متاورس در…

با ظهور انبوهی از پلتفرم های متاورس در ماه های اخیر، اکنون کارهای مفید زیادی برای انجام در دنیای مجازی وجود دارد، اما یک ابزار جستجوی بی عیب و نقص و با رابط کاربری آسان برای یافتن آن ها هنوز ایجاد نشده است.


به این ترتیب، استارت آپ Web۳ Lighthouse مبلغ ۷ میلیون دلاری را برای ساخت “موتور جستجوی متاورس باز” جمع‌آوری کرده است.


این دور توسط شرکت‌های Accel، BlockTower و Animoca Brands رهبری می‌شد و شامل مشارکت شرکت های White Star Capital، Sparkle Ventures و Gemini Frontier Fund بوده است.


طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت قصد دارد از بودجه برای رشد تیم خود استفاده کند و تابستان امسال راه اندازی عمومی خود را هدف قرار داده است.


لایت هاوس به کاربران اجازه می دهد تا از طریق پایگاه داده، از تمام رویدادهای فعال در بازی های متاورس مانند Decentraland و The Sandbox جستجو کنند، در حالی که می توانند مکان هایی را که کاربران در این جهان های مجازی ساختند را نیز جستجو کنند. چشم انداز این شرکت مطابق با تصورات متاورس است که به تابستان ۲۰۲۱ بازمی گردد، زمانی که متاورس بیشتر به عنوان یک چشم انداز بزرگ و قابل همکاری به جای اکوسیستم های بسته تصور می شد.


از آنجایی که بسیاری از داده های این اکوسیستم ها به صورت زنجیره ای در دسترس عموم نیستند، خود پلتفرم ها باید با لایت هاوس همکاری کنند تا در پایگاه داده آن قابل جستجو باشند.


لایت هاوس می‌گوید مطمئن نیست که آیا هر متاورسی درهای بسته شده خود را به روی موتور جستجوی ما باز می‌کند یا خیر، اما حمایت شرکت هایی مانند Animoca Brands نشان می‌دهد که برخی از پروژه ها در حال حاضر در حال اجرا هستند وعلاقه مندی خود را نشان داده اند.


جاناتان برون (Jonathan Brun)، یکی از بنیانگذاران لایت هاوس در مصاحبه ای به CoinDesk گفت: “روایت اکوسیستم بسته چیزی است که با ارزش Web۳ همخوانی ندارد. تاکنون، در هر مکالمه ای که داشته ایم، توسعه دهندگانی که پلتفرم ما را ابزاری می‌دانند که می‌تواند به اکوسیستم هایشان کمک کند، به گرمی مورد استقبال قرار گرفته‌ایم.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0