رمزارز نیوز
1402/12/09
10:45
پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۹ اسفند ۱۴۰۲)

بازار ارزهای دیجیتال امروز تقریبا برای اکثر ارزها روندی صعودی را ثبت کرده و به رنگ سبز درآمده است. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۲۶ تریلیون دلار است و ارز دیجیتال برتر، بیت کوین، ۴۹.۷۵ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.


بیت کوین (BTC)، امروز نیز روندی صعودی را ثبت کرده است. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین (BTC) افزایش قیمتی ۱.۵۰ درصدی را ثبت کرده و به رنگ سبز درآمده است. بیت کوین امروز در محدوده ۵۷ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.


اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین امروز روندی صعودی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر رشدی ۰.۹۱ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳۲۶۱ دلار معامله می‌شود.


داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال آرویو (AR)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.


ارز دیجیتال Arweave امروز با رشد قیمتی ۴۲.۵۵ درصدی، در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از Arweave، نام رمزارزهای پپه (PEPE) با ۲۵.۵۷ درصد افزایش قیمت و جاسمی کوین (JASMY) با ۲۴.۷۱ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.


در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال پایت نتورک (PYTH) با ۱۲.۳۲ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.


پس از Pyth Network نیز، ارزهای دیجیتال ورلدکوین (WLD) با ۸.۴۵ درصد ریزش و منتل (MNT) با ۶.۳۶ درصد افت قیمت، به ترتیب دومین و سومین رمزارزهای پرضرر بازار هستند.


انتهای خبر

0
0