تحلیل برای سود
1400/07/25
19:23
📝برخی اخبار برگزیده سامانه کدال: 🔷 #ارفع 🔹موضوع: ساير اطلاعات بااهميت - توقف بخشی از فعالیت های شرکت 🔹توضیح: حسب برنامه ریزی های به عمل آمده به ...

📝برخی اخبار برگزیده سامانه کدال:



🔷 #ارفع


🔹موضوع: سایر اطلاعات بااهمیت - توقف بخشی از فعالیت های شرکت


🔹توضیح: حسب برنامه ریزی های به عمل آمده به منظور اجرای طرح افزایش ظرفیت زیر سقفی واحد احیاء مستقیم مطابق برنامه ریزی صورت گرفته این واحد حدود ۴۵ روز توقف خواهد داشت هدف از این توقف ارتقاء ظرفیت تولید واحد از ۸۰۰ هزار تن در سال به ۱.۲ میلیون تن در سال می باشد و شرکت را از خرید آهن اسفنجی بی نیاز خواهد کرد. لازم به ذکر است از آنجایی که آهن اسفنجی تولیدی ارفع محصول میانی بوده و در واحد فولادسازی خود شرکت مصرف می شود و به فروش نمی رسد این توقف هیچ تاثیری بر میزان فروش نخواهد داشت. مقدار کل مصرف آهن اسفنجی در زمان خاموشی واحد احیا مستقیم(مهرماه و بخشی از آبان ماه) حدودا ۱۲۰.۰۰۰ تن می باشد که میزان ۱۰۱.۰۰۰ تن آن از موجودی انبار که از ماه های قبل به دلیل خاموشی ناشی از محدودیت برق استقاده نشده بود، استفاده می شود و حدود ۱۹.۰۰۰ تن براساس برنامه خرید از طریق منابع داخلی تامین می گردد که تمام سفارشات آن انجام شده و در حال حمل به کارخانه می باشد، در نتیجه شرکت از نظر تامین آهن اسفنجی در دوران خاموشی خط هیچ کمبودی نخواهد داشت و از لحاظ ریالی متضرر نخواهد شد. همچنین با توجه به اینکه اثرگذاری مقداری و ریالی اجرای طرح افزایش ظرفیت واحد احیا با در نظر گرفتن اثرات مقداری و ریالی خاموشی ۴۵ روزه واحد احیا جهت آماده سازی طرح افزایش ظرفیت آهن اسفنجی تا پایان سال ۱۴۰۰ در بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده بود در نتیجه اقدام فوق هیچ تغییری در پیش بینی های گذشته ایجاد نخواهد کرد و از لحاظ مقداری و ریالی محصول قابل فروش، می تواند پیش بینی های قبلی خود را محقق سازد.




🔷 #وسینا


🔹موضوع: برگزاری مزایده


🔹توضیح: متقاضیان خرید سهام می توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۵لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۵در ساعات اداری (۸لغایت ۱۴:۳۰)به نشانی خ مطهری پلاک ۱۸۷طبقه همکف دبیرخانه بانک سینا مراجعه و ضمن ارائه مدارک شناسایی با معرفی نامه معتبر و اعلامیه بانکی نسبت به اخذ اسناد مزایده اقدام نمایند . بازگشایی پاکات راس ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ در محل خیابان مطهری روبروی میرعماد پلاک ۲۶۴ساختمان آموزش بانک سینا طبقه اول سالن جلسات برگزار خواهد شد.




🔷#رنیک


🔹موضوع: شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده


🔹توضیح: به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پروژه جبل الکتاب به استحضار می رساند این پروژه به صورت مذاکره ای در جریان می باشد و کارفرمای محترم بررسی گزینه های مختلف با هزینه های اجرایی متفاوت را براساس طرح ارائه شده از سوی مشاور در دست بررسی دارد که به محض نهایی نمودن گزینه مد نظر و مشخص شدن رقم قرارداد و ابلاغ آن، در سامانه کدال افشاء می گردد. همچنین با توجه به زمان بر بودن فرآیند مذاکره،بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.




🔷 #شپنا


🔹موضوع: شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده


🔹توضیح: به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر گزارشات سه ماهه ۱۴۰۰ به استحضار می رساند به شرح نامه پیوستبدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

انتهای خبر

0
0