رمزارز نیوز
1401/01/16
13:14
وضعیت نگران‌کننده اتریوم از زبان خالقش!

احتمالا اکثر شما ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) بنیان‌گذار اتریوم را می‌شناسید. این شخص در مصاحبه اخیر… مطالعه مطلب ...

احتمالا اکثر شما ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) بنیان‌گذار اتریوم را می‌شناسید.


این شخص در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که درباره آینده اتریوم نگران است!


به گزارش سایت کوین تلگراف، بوترین در مصاحبه خود در رویداد ETHDubai عنوان کرد که متاسفانه بیشتر سرمایه‌گذاران حوزه رمزارزها و بخصوص اتریوم، برای کسب سود سریع در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.


او از این مسئله بسیار نگران است؛ زیرا کمتر سرمایه‌گذاری پیدا می‌شود که به حوزه رمزارزها و اتریوم از دید بنیادی نگاه بکند و سرمایه‌گذاری بلند مدت را انجام دهد.


بوترین همچنین در مصاحبه‌ای با مجله تایمز به این موضوع اشاره کرد که اغلب سرمایه‌گذاران شبکه اتریوم به‌دنبال سود‌های سریع هستند و متاسفانه کسی به قدرت بنیادی شبکه اتریوم و آینده آن در چند سال آینده اهمیت نمی‌دهد.


سرگئی کونز (Sergej Kunz) بنیان‌گذار وان اینچ کاملا با نظر آقای بوترین مخالف است!


او عنوان کرد که وجود سرمایه‌گذارانی این‌چنینی می‌تواند بسیار هم خوب باشد و نباید به چشم خطر به آن‌ها نگاه کرد. سرمایه‌گذارانی که به دنبال سود سریع هستند اغلب ریسک پذیری بالایی نیز دارند و همین مسئله موجب کمک به پیشرفت سریع‌تر پروژه‌ها می‌شود.


سرمایه‌گذاران بر روی پروژه‌های ما سرمایه‌گذاری می‌کنند و ما نیز وظیفه داریم بر روی خلق تکنولوژی‌های جدید و پولسازی برای پروژه تمرکز کنیم.


کونز عقیده دارد که ما باید سعی کنیم سرمایه‌گذارانی که به دنبال سود‌های سریع هستند را نیز جذب کنیم و نگه داریم!


راولن چای (Raullen Chai) بنیان‌گذار IOTX نیز نگرانی‌هایی مشابه بنیان‌گذار اتریوم را دارد و با او موافق است.


چارلزهاسکینسون، یکی از بنیان‌گذاران قدیم اتریوم و بنیان‌گذار فعلی کاردانو عنوان کرد که پروژه‌ها باید بر روی غیرمتمرکزسازی تمرکز کنند. او معتقد است که به‌جای اینکه به فکر سوددهی یک پروژه باشید به‌دنبال غیرمتمرکز سازی یک پروژه باشید!


هاسکینسون عقیده دارد که هرچقدر پروژه‌ای غیرمتمرکزتر باشد، به همان اندازه سودده نیز خواهد بود.


انتهای خبر

0
0