کانال کدال
1399/08/18
16:54
🗂برگزیده گزارش تحلیلی-تفسیری 📊 نماد: بترانس (شرکت ايران ترانسفو ) 📝 معرفی شرکت: گروه ايران‌ترانسفو به پشتوانه نیم قرن تجربه در صنعت ترانسفورماتور...

🗂برگزیده گزارش تحلیلی-تفسیری



📊 نماد: بترانس (شرکت ایران ترانسفو )



📝 معرفی شرکت:


گروه ایران‌ترانسفو به پشتوانه نیم قرن تجربه در صنعت ترانسفورماتور، به عنوان تولید کننده پیشرو در خاورمیانه همواره به دنبال ارتقا کیفیت و تولید محصولات متنوع همگام با فناوری روز دنیا می باشد. محصولات شرکت بخش وسیعی از ترانسفورماتور های کوچک توزیع تا ترانسفورماتور های بزرگ قدرت، ترانسفورماتور های خاص متناسب با نیاز صنعت، تجهیزات ترانسفورماتور و همچنین انواع پست ها را در بر می گیرد.



🔰 اطلاعات مالی بر اساس صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده)



🏦 سرمایه: ۳,۷۵۰,۰۰۰ میلیون ریال



🔖 تعداد برگه سهم: ۳,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰



⚜️ ترکیب سهامداران: شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ۳۳.۶۴٪


شرکت مدیریت ساخت وتهیه کالای آب وبرق ۲۲.۶۶٪


شرکت سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز ۱۶.۵۲٪


شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهرصادرات ۲.۴۴٪



👤 تعداد کارکنان: تعداد پرسنل تولیدی شرکت: ۸۸۰ نفر


تعداد پرسنل غیر تولیدی شرکت: ۶۶۷ نفر



✳️ ترکیب درآمدی شرکت: 🔹درآمدهای عملیاتی شرکت در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۹۹ مبلغ ۶,۰۲۹,۴۰۶ میلیون ریال و بهاى تمام شده درآمدهای عملیاتی مبلغ ۴,۴۶۲,۲۶۴ میلیون ریال می باشد.


🔹برآورد تعداد فروش در دوره ۶ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ به میزان ۱۰,۲۳۹ مگاولت آمپر است که نسبت به ۶ ماهه اول سال افزایش ۸۷ درصدی پیش بینی شده است.



🔑 نکات با اهمیت گزارش در مقایسه با دوره ۶ماهه سال گذشته :



✅ افزایش ۷۷٪ درآمدهای عملیاتی


✅ افزایش ۸۷٪ سود عملیاتی


✅ افزایش ۷۲٪ سود خالص


✅ افزایش ۱۴۶٪ دارایی‌ها


✅ افزایش ۱۵۳٪ سود انباشته


✅ افزایش حاشیه سود خالص از ۳۱.۷۱٪ به۴۲.۸۳٪


✅ افزایش حاشیه سود ناخالص از۲۱.۹۹٪ به ۲۷.۵۸٪


✅ افزایش بازده دارایی از ۸.۸۸٪ به ۱۴.۱۸٪


✅ افزایش بازده حقوق صاحبان سهام از ۲۹.۵۸٪ به۳۳.۹۰٪



✳️ نکته با اهمیت: برنامه با اهمیت شرکت برای ۶ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ شامل موارد زیر می باشد:۱- افزایش سرمایه ۸۸۰ درصدی شرکت جهت اصلاح و تقویت ساختار مالی از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها در طی سال ۱۳۹۹ که منتظر تایید سازمان بورس و اوراق بهادار می باشد. ۲- برنامه افزایش سرمایه برخی از شرکتهای تابعه از محل مطالبات حال شده، سود انباشته و سایر منابع لازم. ۳- اقدام به ثبت، عرضه و پذیرش سه شرکت زیر مجموعه در بازار سرمایه شامل: • شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان (برانسفو) • شرکت عایق های الکتریکی پارس(بعایق) • شرکت ایران ترانسفو ری(برانس) امیدنامه شرکتها در حال تهیه می باشد و کارشناسان فرابورس از شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان بازدیده نموده و منتظر اقدام بعدی برای تشکیل جلسه پذیرش در فرابورس می باشد. ۴- پیگیری تهاتر مطالبات با تسهیلات بانکی به مبلغ ۶.۵۰۰ میلیارد ریال می باشد. ۵- پیگیری تهاتر مطالبات با تسهیلات بانکی به مبلغ ۱.۱۵۰ میلیارد ریال می باشد. ۶- تجهیز و نوسازی ماشین آلات وخطوط تولید ۷- کاهش بهای تمام شده در قالب بهبود فرآیند تامین و افزایش منابع و افزایش خریدهای اعتباری ۸- تحویل به موقع محصولات ۹- جذب ۳۵۰ نفر نیروی کارآمد جایگزین پرسنل بازنشسته(۵۰ نفر در تهران و ۳۰۰ نفر در زنجان). ۱۰- پیگیری اقدامات اجرایی پروژه تولید سیم تخت لاکی علی الخصوص خرید ماشین آلات و تجهیزات لازم از محل منابع داخلی و خارجی(آخرین پیش بینی منابع مالی مورد نیاز جهت بهره برداری از پروژه مبلغ ۰۰۰ر۲ میلیارد ریال می باشد.) ۱۱- پیگیری وصول مطالبات ۱۲- ارتقاء سطح کمی و کیفی قطعات تولید داخل با همکاری شرکت های دانش بنیان داخلی ۱۳- برنامه توسعه بازار صادراتی منطقه ای و فرا قاره ای شرکت که مذاکرات و رایزنی های لازم در حال انجام می باشد.




📌برای دریافت مطالب بیشتر بر روی 👈🏻 ادامه مطالب 👉🏻 کلیک کنید.




📋 مشاهده اطلاعیه



📥 دریافت اطلاعیه



➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#بترانس #صورت_مالی_میاندوره_ای #گزارش_تفسیری ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کانال کدال⬇️⬇️



📎:



انتهای خبر

0
0