آکادمی هلاکوئی
1400/10/27
10:30
چرا هارمونی (ONE) این هفته به بالاترین سطوح قیمتی خود بازگشت؟

قیمت بیت کوین هنوز فاصله زیادی با بالاترین…

قیمت بیت کوین هنوز فاصله زیادی با بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۶۹۰۰۰ دلار دارد ولی این امر نتوانسته است مانع از حرکت آلتکوین ها به سمت رکوردهای تازه شود.


داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که از زمان رسیدن به پایین ترین سطح قیمت ۰.۱۳ دلاری روز ۴ دسامبر (۱۳ آذر)، قیمت هارمونی (ONE) ۱۶۳ درصد افزایش یافته و روز ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) به رکورد تازه ۰.۳۸ دلاری رسید.


برای افزایش قدرت اخیر هارمونی سه دلیل اصلی می توان برشمرد که از آن جمله می توان به اکوسیستم در حال گسترش، راه اندازی چندین پل میان زنجیره ای و علاقه توسعه دهندگان به یافتن جایگزین هایی برای شبکه اتریوم اشاره کرد.


یکی از بزرگترین عوامل تقویت کننده اکوسیستم هارمونی از ماه سپتامبر (شهریور) آغاز شد، زمانی که این پروژه یک برنامه انگیزشی توسعه ۳۰۰ میلیون دلاری را برای تامین مالی برنامه های باگ بانتی (BUG BOUM) و ایجاد ۱۰۰ سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAOS) در هارمونی راه اندازی کرد.


یکی دیگر از دلایل رشد اخیر، راه اندازی چندین پل میان زنجیره ای است که شبکه هارمونی را با دیگر شبکه های سازگار به سایر دستگاه های مجازی اتریوم مانند Celer و Polygon متصل می کند.


در راس تازه ترین ادغام با Celer C-Bridge، هارمونی یک پل NFT میان زنجیره ای را به عنوان بخشی از پل Horizon راه اندازی کرد. به علاوه، هارمونی در مراحل نهایی ایجاد یک پل بومی به شبکه بیت کوین قرار دارد که انتظار می رود قبل از پایان سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ منتشر شود.


دیگر عامل دخیل در رشد نجومی هارمونی، افزایش کل ارزش قفل شده (TVL) این شبکه است که در حال حاضر در بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۱.۲۵ میلیارد دلار قرار دارد.


چندین پروتکل دیفای (DEFI) از جمله Defi Kingdoms (Jewel) در شبکه هارمونی در حال توسعه هستند که ۷۴۷ میلیون دلار از TVL را به خود اختصاص داده اند.


گفتنی است که نمره ورتکس (™VORTECS) که یک امتیاز انحصاری کوین تلگراف برای سنجش وضعیت قبلی و فعلی بازار با توجه به چندین عامل مثل احساسات بازار، حجم معاملات، حرکات قیمتی و فعالیت در توییتر می باشد، روز ۸ ژانویه (۱۸ دی) به منطقه سبز وارد شده و ۴۸ ساعت پیش از رشد ۵۰ درصدی قیمت به حدود ۷۵ رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0