رمزارز نیوز
1401/05/15
14:00
پشتیبانی از NFTها در اینستاگرام در ۱۰۰ کشور جهان!

روز گذشته، شرکت متا (فیسبوک سابق) اعلام کرد که قابلیت کلکسیون‌های دیجیتال اینستاگرام را به چند شبکه بلاکچینی و… مطالعه مطلب ...

روز گذشته، شرکت متا (فیسبوک سابق) اعلام کرد که قابلیت کلکسیون‌های دیجیتال اینستاگرام را به چند شبکه بلاکچینی و در ۱۰۰ کشور سراسر جهان گسترش می‌دهد.


علی‌رغم کاهش احساسات در میان کلکسیونرها و هنرمندان، متا همچنان روی کلکسیون‌های دیجیتال و به طور گسترده‌تر، متاورس، سرمایه‌گذاری می‌کند. طبق گزارش‌ها، از زمان تغییر نام تجاری این شرکت از فیسبوک به متا در ماه اکتبر، این غول رسانههای اجتماعی ۱۰ میلیارد دلار برای ایجاد چشم‌انداز خود برای متاورس صرف کرده است.


بر اساس گزارش‌های جدید، ویژگی NFT اینستاگرام قرار است در سراسر آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، خاورمیانه و قاره آمریکا، با پشتیبانی از دارایی‌های NFT مستقر در اتریوم، پالیگان و فلو (Flow) فعال شود.


به دنبال انتشار این خبر، قیمت رمزارزهای اتریوم (ETH)، پالیگان (MATIC) و فلو (FLOW) با رشد مواجه شد. در این میان، فلو بیشتر تحت تاثیر این خبر قرار گرفت و قیمت آن در بازه زمانی ۲۴ ساعته، بیش از ۵۲ درصد افزایش یافت.


در زمان انتشار این خبر، اتریوم در محدوده ۱،۷۲۰ دلار، پالیگان در محدوده ۰٫۹۳ دلار و فلو در محدوده ۲٫۷۲ دلار معامله می‌شود.


انتهای خبر

0
0