آکادمی هلاکوئی
1400/12/15
09:10
فروش NFTها طی یک هفته گذشته ۲۹٪ کاهش یافته است

همانطور که قبلا در گزارش ها خواندید، داده‌های…

همانطور که قبلا در گزارش ها خواندید، داده‌های گوگل ترند حاکی از کاهش علاقه عمومی به NFT‌ها می باشد زیرا جستجوی عبارت NFT این هفته از امتیاز ۱۰۰ ماه ژانویه (دی وبهمن) به امتیاز ۴۲ کاهش یافته است. آمارها در ارتباط با جستجوی کلمه “metaverse” نیز کاهش علاقه در این بخش را نشان می دهد.


همزمان با کاهش جستجوی این دو عبارت در گوگل، طی هفت روز گذشته، فروش NFTها نیز ۲۹.۴۶٪ کمتر از حجم فروش هفته گذشته بوده است. معیار سوابق هفت روزه cryptoslam.io نشان می‌دهد که اتریوم، بزرگترین بلاک چین فروش NFT، در این مدت شاهد ۳۲.۱۳ درصد کاهش فروش بوده است.


فروش در بلاک چین وکس (Wax) هفته گذشته ۳۸.۵۲ درصد کاهش یافته است. این در حالی است که فروش در دو پلتفرم پالم (Palm ) و Theta NFT به ترتیب، با ۷۳.۳۶٪ و ۷۸.۸۷٪ کاهش، بیشترین ضرر را متحمل شده اند.


بازار پیشرو فروش NFT ها یعنی Opensea طی یک هفته گذشته نسبت به رقبای خود بیشترین حجم فروش را ثبت کرده است ولی طبق آمار فعلی dappradar.com، فروش در این پلتفرم نیز در همین مدت ۲۹.۹۷ درصد نسبت به قبل کاهش یافته است. Opensea در این هفته میزبان ۲۲۰۲۲۳ معامله گر NFT بود، اما همین تعداد نیز نسبت به هفته قبل ۱۲.۹۶ درصد کمتر شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0