کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1402/02/13
14:47
📌کاهش 3هزار واحدی شاخص کل بورس 🔹به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری ۳۶۵۱ واحد کاهش یافته و در...

📌کاهش ۳هزار واحدی شاخص کل بورس



🔹به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری ۳۶۵۱ واحد کاهش یافته و در رقم دو میلیون و ۵۱۴ هزار واحد متوقف شد.


🔹از سویی شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۱۰ هزار و ۴۹۱ واحد افزایش یافته و رقم ۸۵۵ هزار و ۸۸۷ واحد را به ثبت رساند. معامله‌گران در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۸۳ هزار و ۹۹۴ میلیارد ریال انجام دادند.


🔹گفتنی است که معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس ایجاد کردند.


🔹شاخص کل فرابورس نیز طی معاملات روز جاری ۲۴۳ واحد رشد کرده و در رقم ۳۱ هزار و ۹۶۶ واحد ایستاد. فعالان در این بازار ۶۷۵ هزار معامله به ارزش ۲۰۶ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال انجام دادند.


🔹لازم به ذکر است که سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و ایران خودرو دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایجاد کردند.


#گزارش_بازار



انتهای خبر

0
0