آکادمی هلاکوئی
1400/12/19
00:00
خرید مقادیر زیادی بیت کوین، اتریوم و SHIB، توسط نهنگ ها به دلیل کاهش قیمت!

بر اساس داده‌های ویل استیتز (WhaleStats)، در ساعات…

بر اساس داده‌های ویل استیتز (WhaleStats)، در ساعات اخیر، نهنگ‌ها دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین(Bitcoin)، اتریوم(Ethereum)، شیبا اینو(Shiba Inu) و چین لینک(Chainlink) را با افت بازار کریپتو به دست آورده‌اند. سرمایه گذاران طی دو روز گذشته احساس خوبی را تجربه کردند. زیرا بیت کوین در ۱۰ مارس(۱۹ اسفند) به بالای ۴۲۰۰۰ دلار رسید. آلت کوین ها نیز در کنار بیت کوین افزایش یافتند. زیرا بسیاری از دارایی های رمزنگاری سودهای چشمگیری را نشان دادند.


تراکنش‌های مختلف مربوط به خرید بیت‌کوین، اتریوم و چین‌لینک توسط ردیاب داده بلاک چین گزارش شد. آخرین تراکنش بیت کوین مربوط به یک نهنگ FTM بود که ۱۵۰۰ بیت‌کوین یا ۵۸ میلیون و ۸۹۶ هزار دلار ارزش داشت.


بیتکوین 6 - خرید مقادیر زیادی بیت کوین، اتریوم و SHIB، توسط نهنگ ها به دلیل کاهش قیمت!

نهنگ دیگری ۵۵۰ اتریوم یا ۱,۴۹۳,۹۲۱ دلار خریداری کرده بود. اتریوم همچنین به عنوان یکی از بهترین رمزارز های خریداری شده در ۲۴ ساعت گذشته ظاهر شد.


اتریوم - خرید مقادیر زیادی بیت کوین، اتریوم و SHIB، توسط نهنگ ها به دلیل کاهش قیمت!

طبق داده های IntoTheBlock، نهنگ های شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته فعال تر شده اند و تعداد تراکنش های بزرگ تا ۸۲ درصد افزایش یافته است. جهش در معاملات بزرگ اغلب به فعالیت زیاد در میان غعالان نهادی یا نهنگ ها اشاره دارد که یا در حال خرید یا فروش هستند.


۱۰۰ دارنده برتر شیبا اینو نیز به همین ترتیب پرتفوی خود را افزایش داده اند و WhaleStats افزایش ۱۷۸.۸۷ درصدی در میانگین موجودی SHIB این دسته از سرمایه گذاران گزارش می دهد. میانگین ارزش SHIB پرتفوی آنها نیز ۱۸۰.۴۸ درصد رشد داشته است. هم حجم و هم آدرس‌های فعال به ترتیب ۸۸۰ درصد و ۱۸.۱۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده‌اند که معیارهای سالمی را نشان می‌دهد.


افت بازار کریپتو


در مجموع ۲۱۱ میلیون دلار لانگ در سراسر بازار کریپتو لیکوئید شد. زیرا بیت کوین به طور ناگهانی به ۳۸۷۹۶ دلار در ۱۰ مارس سقوط کرد. از آنجایی که بیت کوین با افت ۲۴ ساعته ۷.۵ درصدی سقوط کرد، ارزش لیکوئیدیشن آن در شبکه، طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶۸.۵۵ میلیون دلار افزایش یافت. معاملات فیوچرز اتریوم (ETH) در همان بازه زمانی، ۵۰.۵۷ میلیون دلار ضرر داشت.


داده‌های ابزار تحلیلی Coinglass نشان می‌دهد که در مجموع ۵۹۹۴۵ معامله‌گر که روی افزایش بیشتر قیمت‌های کریپتو شرط‌بندی می‌کردند، به دلیل لیکوئیدیشن ضرر کردند.


اکثر آلت‌کوین‌ها ضررهایی بین ۲ تا ۷ درصد ثبت کرده اند و بیت‌کوین در زمان انتشار این مطلب در قیمت ۳۹۲۶۸ دلار معامله می‌شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: https://u.today/whales-scoop-up-massive-amounts-of-bitcoin-ethereum-and-shib-as-prices-fall-details


انتهای خبر

0
0