آکادمی هلاکوئی
1400/12/17
17:50
خرید ۲۰ میلیون Wrapped Fantom و ۱/۱ میلیون FTM توسط نهنگ ها

طبق داده‌های WhaleStats، نهنگ‌ها در ساعات اخیر ۲۰…

طبق داده‌های WhaleStats، نهنگ‌ها در ساعات اخیر ۲۰ میلیون wrapped Fantom (WFTM) و ۱/۱ میلیون فانتوم خریداری کرده‌اند. فانتوم (FTM) در ۷ مارس (۱۶ اسفند) به دنبال نگرانی های منفی سرمایه گذاران به پایین ترین سطح ۱/۳۱ دلاری سقوط کرد. در زمان انتشار این مقاله، FTM با ۵/۲۲ درصد رشد در روز، به قیمت ۱/۳۸۴ دلار معامله میشد.


در دو تراکنش جداگانه ثبت شده توسط WhaleStats، یک نهنگ ۲۰,۷۵۲,۹۸۸ WFTM به ارزش ۲۷,۸۰۹,۰۰۵ دلار خریداری کرد. در حالی که یک نهنگ اتریوم دیگر ۱,۱۷۹,۹۸۵ FTM به ارزش ۱,۵۸۱,۱۷۹ دلار را با نرخ فعلی خریداری کرد.


بنیاد فانتوم به نگرانی های سرمایه گذاران می پردازد


آندره کرونیه (Andre Cronje)، توسعه دهنده Yearn. Finance و Keep۳r اعلام کرد که به همراه همکارش آنتون نل (Anton Nell)، طبق توییتی که روز یکشنبه منتشر شده است، از این پروژه کناره گیری می‌کنند.


در پی این موضوع، بنیاد فانتوم به سرعت به نگرانی های جامعه رسیدگی کرد و به آنها اطمینان داد که خروج توسعه دهندگان هیچ تاثیر منفی بر رشد پروژه نخواهد داشت. به گفته این بنیاد، مشارکت کرونیه در کریپتو بسیار زیاد بود، اما فانتوم یک «تیم تک نفره» نبوده، این موضوع به این معناست که خروج یک توسعه‌دهنده به‌هیچ‌وجه نباید پروژه را از مسیر خارج کند.


آنتون نل در توییت روز یکشنبه ادعا کرد که در مجموع ۲۵ برنامه مالی غیرمتمرکز از ۳ آوریل (۱۴ فروردین) خاتمه خواهند یافت.


مایکل کونگ (Michael Kong)، مدیر عامل بنیاد فانتوم، تصریح کرد که این اطلاعات نادرست است: «بسیاری از شما آگاه هستید، آنتون، که با آندره کار می‌کند، در توییتی اعلام کرد که ۲۵ پروژه را خاتمه می‌دهند. این یک سوء تفاهم است. آنها مشارکت خود را «خاتمه می‌دهند»، اما هر چیزی را که در فانتوم انجام می‌دادند به تیم‌های موجود واگذار می‌کنند.»


سیمون پومپوزی (Simone Pomposi)، مدیر ارشد مالی در بنیاد فانتوم می‌گوید: «اتفاقی برای فانتوم نمی‌افتد، زیرا بازار به این پیام اشتباه واکنش نشان داد و چیزی تغییر نکرد.»


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0