آکادمی هلاکوئی
1400/02/17
09:20
رشد بیش از ۱۰۰ درصدی ایاس طی دو روز

از ۵ می (۱۵ اردیبهشت)، قیمت EOS به…

از ۵ می (۱۵ اردیبهشت)، قیمت EOS به دنبال ارتقا اخیر پروتکل آن بیش از ۱۰۰٪ افزایش یافته است.


داده ها نشان می دهد که پس از رسیدن به پایین ترین سطح ۶.۱۸ دلار در ۵ می ، قیمت EOS بیش از ۱۰۰٪ در اواسط روز رشد کرد و در ۶ می(۱۶ اردیبهشت) به قیمت ۱۲.۸۵ دلار رسید و ۱۵ میلیارد دلار حجم معاملات در ۲۴ ساعت را ثبت نمود.


مهمترین تحولات شبکه طی ماه گذشته مربوط به تخصیص منابع و دریافت پاداش بوده است


گزارش اخیر Block.one حاکی از آن است که این پروتکل برای افزایش انگیزه های مالی رای دهندگان و تولیدکنندگان بلوک نیاز به افزایش نرخ تورم از سرعت فعلی ۱٪ به نرخ بین ۱.۲٪ و ۳.۸٪ دارد.


دومین پیشرفت عمده برای پروتکل ، مدل EOS PowerUp است که به کاربران اجازه می دهد در مقابل پرداخت هزینه تراکنش برای هر تراکنش ، هزینه ای را برای برقراری ارتباط ۲۴ ساعته با شبکه پرداخت کنند.


مدل PowerUP به دارندگان توکن EOS راهی دیگر برای کسب بازده با واریز توکن های EOS بلااستفاده برای دریافت درصدی از کل هزینه های “افزایش نیرو” تولید شده توسط شبکه ارائه می دهد.


این گزینه به طور فزاینده ای جذاب شده است زیرا بیشتر معامله گران در جستجوی راه هایی برای جلوگیری از هزینه های بالای معامله در شبکه اتریوم هستند.


داده های VORTECS from از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی EOS در ۴ می(۱۴ اردیبهشت) ، قبل از افزایش قیمت اخیر کرد.


EOS price 300x219 - رشد بیش از 100 درصدی ایاس طی دو روزEOS price 300x219 - رشد بیش از 100 درصدی ایاس طی دو روز

امتیاز VORTECS، با مقایسه الگوریتم شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از داده هایی شامل احساس بازار ، حجم معاملات ، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می شود.


همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود ، امتیاز VORTECS for برای ایاس در چند روز اول ماه می قبل از رسیدن به منطقه سبز برای ثبت نمره بالا ۶۸ در ۴ می (۱۴ اردیبهشت) در محدوده زرد بود. این فقط یک ساعت قبل از افزایش قیمت آن بود و طی دو روز شروع به تجمع ۱۰۰٪ کرد.


با گرم شدن بازار ارزهای رمزنگاری شده و پروژه های سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) مانند لایت کوین (LTC) و اتریوم کلاسیک (ETC) که به اوج جدیدی رسیدند ، EOS یکی از پروژه های بزرگ بلاکچین است که می تواند در روند نزولی بازار رمز ارزها ، به افزایش خود ادامه دهد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0