مبین تحلیل
1399/11/04
21:26
#کدالبان 🔸#حفاری:شرکت تفاهم نامه ای با با مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران(ایزوایکو( جهت همکاری و مشارکت در طراحی و ساخت یک دستگاه حفاری دریایی از نوع...

#کدالبان


🔸#حفاری:شرکت تفاهم نامه ای با با مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران(ایزوایکو( جهت همکاری و مشارکت در طراحی و ساخت یک دستگاه حفاری دریایی از نوع جک آب انعقاد کرده است. مدت تفاهم نامه یک سال است و بار مالی این تفاهم نامه هنوز مشخص نیست.



🔸 #فارس:بهره برداری ازشرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس. بهای تمام شده این پروژه ۸۲ هزار میلیارد تومان میباشد. ظرفیت اسمی شرکت به صورت زیر میباشد. ۱.۵ میلیون تن اتان- ۱ میلیون تن پروپان- ۵۰۰ هزار تن بوتان- ۴۰۰ هزار تن میعانات در سال. پیش بینی میشود درآمد حاصل از فروش محصولات این پروژه در ظرفیت کامل حدود ۱.۵ میلیارد دلار در سال شود.



🔸 #غدشت: پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه ۹۹۴٪ از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها



🔸 #پاکشو: صورت مالی ۶ماهه شرکت پاکان پلاستکار، نشان از سودآوری۹۶ میلیارد تومانی دارد. ۷۵٪ این شرکت متعلق به پاکشو میباشد.



🔸 #شپاسار: شرکت فرآورده های قیری هرمز پاسارگاد که مالکیت ۱۰۰٪ آن متعلق به شپاسار است، بابت فروش قیر در سال ۹۳ به شرکت ریبورویال اینوستمنت از بانک دی ضمانت نامه هایی به ارزش ۴۱.۵ میلیارد تومان دریافت کرد. بعد از این فروش، شرکت ریبورویال اینوستمنت بدهی خود را به شرکت پاسارگاد پرداخت نکرد، این شرکت علیه بانک دی طرح دعوا کرد. در پی این شکایت ۹۵ میلیارد تومان بابت اصل طلب و خسارت تاخیر تادیه به حساب شرکت پاسارگاد در دی ماه سال جاری واریز شد.



➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0