آکادمی هلاکوئی
1400/10/20
11:30
بایننس آمریکا دفتری در متاورس شبکه سولانا برای خود ایجاد می کند

صرافی بزرگ بایننس در آمریکا اعلام کرده است…

صرافی بزرگ بایننس در آمریکا اعلام کرده است که قصد دارد در پورتالز (Portals )که در واقع یک پلتفرم متاورس ساخته شده بر بستر بلاکچین سولانا است، فضایی برای خود ایجاد کند. پورتالز در حقیقت یک محیط شهری متراکم را بازسازی می کند که در آن کاربران می توانند ساختمان ها و اتاق های تعاملی را کشف کنند.


کریس لوند (Chris Lund)، رئیس انجمن پورتالز در پیامی توییتری به وبسایت خبری کوین دسک گفته است: «بخش آمریکایی بایننس قصد دارد یک فضای اختصاصی با تمرکز بر آخرین اخبار، نمودارها، تحلیل ها و رویدادهای این شرکت به صورت مجازی در متاورس Portal Downtown ایجاد کند که می تواند مکانی برای گرد هم آمدن کاربران این صرافی باشد».


همانطور که می دانید، اخیرا شرکت‌های زیادی به فضاهای متاورس باز مانند The Sandbox و Decentraland علاقمند شده اند که هر دو مبتنی بر اتریوم هستند. به نظر می‌رسد پورتالز بتواند یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای ورود هیاهوی متاورس در بلاکچین سولانا باشد.


لوند افزود که سایر پروژه های سولانا ازجمله، Raydium، Magic Eden، Audius، Bonfida نیز در متاورس پورتالز حضور خواهند داشت. متاورس به طور کلی دنیایی مجازی را توصیف می کند که در آن افراد می توانند همانند دنیای واقعی، اما به صورت دیجیتالی با یکدیگر تعامل داشته باشند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0