رمزارز نیوز
1402/09/13
13:25
ثبت رکوردی جدید توسط سلستیا؛ TIA در آستانه ۱۰ دلاری شدن!

در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش کل بازار کریپتو با بیش از ۴ درصد رشد به ۱٫۵۵ تریلیون دلار افزایش یافت که بالاترین سطح… مطالعه مطلب ...

در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش کل بازار کریپتو با بیش از ۴ درصد رشد به ۱٫۵۵ تریلیون دلار افزایش یافت که بالاترین سطح آن از زمان فروپاشی اکوسیستم ترا در ماه می سال گذشته است.


در این میان، سلستیا، توکن بومی اولین بلاکچین ماژولار در جهان، یکی از رمزارزهایی است که با رالی صعودی اخیر خود، توجه سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کرده است. همسو با افزایش قیمت‌ها در بازار کریپتو، سلستیا هم به روند افزایشی خود ادامه داده و امروز، ۴ دسامبر، موفق به ثبت رکورد تاریخی جدیدی در محدوده ۹٫۷۷ دلار شده است.


اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت سلستیا کمی عقب‌نشینی کرده و به ۹٫۲۳ دلار بازگشته است، اما در بازه روزانه همچنان یک رشد بیش از ۵ درصدی را نشان می‌دهد. رشد هفتگی و ماهانه قیمت سلستیا هم به ترتیب به بیش از ۷۵ و ۲۸۰ درصد می‌رسد.


ثبت رکوردی جدید توسط سلستیا؛ TIA در آستانه ۱۰ دلاری شدن!

روند صعودی سلستیا آن را در میان پرسودترین رمزارزهای بازار در هفت روز گذشته قرار داده است. از جمله مهم‌ترین دلایل اصلی افزایش قیمت سلستیا، می‌توان به رونمایی از نوآوری‌های جدید توسط این پروژه نسبت داد. برای مثال، همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، سلستیا به تازگی یک سیستم لایه دوم جدید به نام Ethereum fallback را معرفی کرده و آن را به عنوان مکانیسمی توصیف می‌کند که در صورت وجود هرگونه خرابی در شبکه اصلی، از در دسترس بودن داده‌ها پشتیبانی می‌کند.


انتهای خبر

0
0