آکادمی هلاکوئی
1400/03/17
16:52
CoinShares ارزهای دیجیتال جدیدی با پشتیبانی فیزیکی در صرافی بزرگ آلمان لیست می کند

مدیر کمپانی دارایی های دیجیتال (CoinShares) اروپا در…

مدیر کمپانی دارایی های دیجیتال (CoinShares) اروپا در حال گسترش دسترسی به سبد کالای قابل معامله در بورس کالا (ETP) با لیست جدید در آلمان است.


براساس اطلامیه روز دوشنبه ، ETP های بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) در صرافی ارز دیجیتال بزرگ آلمان Xetra لیست شده اند.


مدیر دارایی دیجیتال با راه اندازی ETP بیت کوین به نام CoinShares Physical Bitcoin (BITC) در ژانویه (بهمن) سال را شروع کرد. هر ETP به طور فیزیکی توسط ۰.۰۰۱ بیت کوین پشتیبانی می شود و در صرافی سیکس سوئیس (SIX Swiss) مبادله می شود.


از آن زمان ، پلتفرم CoinShares Physical شاهد ETP اتریوم و لایتکوین بود. CoinShares Physical Ethereum (ETHE) در زمان راه اندازی با ۰.۰۳ ETH پشتیبانی شد ، در حالی که CoinShares Physical Litecoin (LITE) با ۰.۲ LTC پشتیبانی شد.


فرانک اسپیتری ، مدیر ارشد درآمد CoinShares گفت که پلتفرم CoinShares Physical اکنون بیش از ۳۸۰ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد و در یازده کشور فعالیت می کند.


در این اطلاعیه آمده است که لیست شدن ETP های بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) در صرافی Xetra به دنبال تایید قلنون گذاری ها برای توزیع ETP ها در سراسر اتحادیه اروپا است.


گذرنامه CoinShares به آلمان ورود CoinShares Physical ETPs را به آلمان ، ایتالیا ، اتریش ، بلژیک ، لوکزامبورگ ، هلند ، اسپانیا ، فرانسه ، دانمارک ، فنلاند و نروژ امکان پذیر می کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0