بتاسهم
1401/02/28
12:53
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، وی ادامه داد: خوراک پتروشیمی تخت جمشید از دو مجتمع پتروشیمی جم و پتروشیمی امیرکبیر تامین می شود...

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، وی ادامه داد: خوراک پتروشیمی تخت جمشید از دو مجتمع پتروشیمی جم و پتروشیمی امیرکبیر تامین می شود.


وی به تامین خوراک پایدار تخت جمشید اشاره کرد و گفت: در این خصوص طرح احداث واحد BD را در دستور کار داریم که قرار داد طولانی مدت با پتروشیمی ایلام منعقد کردیم و در تدارک تهیه زمین برای احداث واحد BD هستیم.


موسوی گفت: یکی از طرح هایی که پتروشیمی تخت جمشید به سرانجام رسانده طرح احداث ۳ مخزن کروی بود که بزرگترین مخازن ماهشهر می باشد که با سرمایه گذاری دوهزار میلیارد ریالی به سرانجام رسیده و خبر خوش اینکه اولین مخزن در خرداد ماه با خوراک بوتاداین بارگیری خواهد شد.


مدیر عامل پتروشیمی تخت جمشید در خصوص سود این شرکت گفت: در سال گذشته سود شرکت رکورد جهشی را ثبت کرد و ۷۰۰ میلیارد تومان سود قابل شناسایی در مجمع اعلام شد و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تصمیم داریم در مجمع آینده سود ۱۰۰۰ میلیارد تومان را شناسایی کنیم و آینده روشنی را برای سهام شجم متصور هستیم.



انتهای خبر

0
0