اخبار اکس نوین
1400/12/23
14:16
آموزش گام به گام خرید و فروش تتر erc۲۰

تتر یکی از مشهورترین و محبوب ترین ارزهای دیجیتال است که بر پایه بلاک چین های مختلفی توسعه داده شده است. یکی از این بلاک جین ها، ترون نام داشته و دیگری مربوط به اتریوم است. بر این اساس تترهایی که در بلاک چین اتریوم هستند، ERC۲۰ نام دارند و نوع دیگری از آن ها TRC۲۰ نامیده می شوند. در این مقاله از اکس نوین می خواهیم نحوه خرید و فروش تتر ERC۲۰ را به شما آموزش دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید. تتر چیست؟ تتر یا USDT یکی از استیبل کوین های بسیار مشهور در سرتاسر جهان است که ارزشی برابر یک دلار آمریکا دارد. این استیبل…

تتر یکی از مشهورترین و محبوب ترین ارزهای دیجیتال است که بر پایه بلاک چین های مختلفی توسعه داده شده است. یکی از این بلاک جین ها، ترون نام داشته و دیگری مربوط به اتریوم است. بر این اساس تترهایی که در بلاک چین اتریوم هستند، ERC۲۰ نام دارند و نوع دیگری از آن ها TRC۲۰ نامیده می شوند. در این مقاله از اکس نوین می خواهیم نحوه خرید و فروش تتر ERC۲۰ را به شما آموزش دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.


تتر یا USDT یکی از استیبل کوین های بسیار مشهور در سرتاسر جهان است که ارزشی برابر یک دلار آمریکا دارد. این استیبل کوین به دلیل کاربر بسیار زیادی که در به حداقل رساندن نوسانات قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال دارد، بر پایه بلاک چین های مختلفی توسعه داده شده است تا بتوان از آن در بازارهای مختلفی استفاده کرد. هر کدام از این بلاک جین ها دارای استاندارد خاص خود هستند؛ به همین دلیل زمانی که قصد خرید و فروش تتر را دارید، باید بدانید که بر پایه کدام استاندارد فعالیت می کنید؟


Tether ERC۲۰ بر پایه استاندارد اتریوم توسعه داده شده و سرعت تراکنش آن در مقایسه با سایر تترها، قدری کندتر است. با این حال امنیت بسیار بالایی دارد و شما می توانید معاملات خود را در بازار ایمن تری به سرانجام برسانید. از سوی دیگر باید بدانید که کارمزد تراکنش خرید و فروش تتر erc۲۰ در مقایسه با تتر trc۲۰ بیشتر است و آدرس متفاوتی با دیگر شبکه ها دارد.


یکی از ایمن ترین راه ها برای خرید و فروش تتر erc۲۰ این است که از خدمات صرافی های ایرانی مانند اکس نوین استفاده کنید. به این ترتیب نه تنها می توانید بدون نیاز به داشتن حساب ارزی معامله خود را انجام دهید، بلکه این امکان برای شما فراهم شده که موجودی حسابتان را از طریق کارت های عضو شتاب برداشت کنید. خرید تتر ERC۲۰ و فروش آن در صرافی های ایرانی مانند اکس نوین دو روش ساده وجود دارد که از قرار زیر هستند. البته باید دقت کنید که در ابتدای کار باید حساب کاربری خود را در صرافی ایجاد کرده و ایمیل و شماره موبایلتان را تایید کنید. پس از این کار فرایند احراز هویت با ارسال یک سری مدارک انجام خواهد شد که معمولا بیشتر از ۲۴ ساعت طول نخواهد کشید. باید بدانید که خرید تتر بدون احراز هویت با استفاده از صرافی های ایرانی امکان پذیر نیست؛ زیرا این کار امنیت دارایی های شما را به خطر می اندازد.


اگر قصد خرید و فروش تتر erc۲۰ را دارید، باید آن را تبدیل کنید. برای مثال فرایند خرید این ارز دیجیتال، با تبدیل تومان به تتر انجام خواهد شد. همچنین می توانید بخشی از دارایی موجود در کیف پول خود را هم به تتر تبدیل کنید. برای این کار تنها کافی است که بر روی دکمه خرید کلیک کرده و سایر مراحل را بر طبق راهنما پیش بروید. در مورد فروش تتر ERC۲۰ هم لازم است که آدرس کیف پول شخص خریداری را دریافت کرده و پس از دریافت هزینه، موجودی مورد نظر را واریز نمایید. نکته ای که باید بدانید این است که اگر قصد تبدیل تتر ERC۲۰ را به دیگر ارزهای دیجیتال دارید، هر دو باید در شبکه اتریوم توسعه داده شده باشند.


گاهی اوقات ممکن است که شما بخواهید خرید و فروش تتر erc۲۰ را به طور مستقیم و از طریق صرافی انجام دهید. در این موارد تنها کافی است که بر روی خرید یا فروش تتر کلیک کرده و با کپی کردن آدرس کیف پول خودتان، به طور اتوماتیک فرایند واریز یا برداشت را پیش ببرید. این شیوه ساده ترین راه برای خرید تتر یا فروش آن در ایران به شمار می رود.


جمع بندی


هرچند کارمزد تراکنش های خرید و فروش تتر erc۲۰ قدری بالا بوده و سرعت آن هم پایین است، هنوز هم بسیاری از تریدرها تمایل به فعالیت در این بازار دارند. این موضوع بیشتر به دلیل امنیت بسیار بالا و امکانات ویژه در شبکه اتریوم است. برای مثال شما می توانید از قراردادهای هوشمند استفاده کرده و یا پروژه های غیر متمرکز را مدیریت کنید. در این مقاله از اکس نوین روش های خرید تتر ERC۲۰ و فروش آن در ایران را معرفی کرده و درباره ویژگی های این ارز دیجیتال صحبت کردیم.


انتهای خبر

0
0