بورس پرس
1399/12/19
07:37
فرایند عرضه اولیه با سفارش گیری امروز "حآفرین" و نقدینگی ۵۷۹ هزار تومانی

فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد ریل پرداز نوآفرین طی دو روز کاری و با سفارش گیری امروز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و تخصیص سهام در چهارشنبه انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام ریل پرداز نوآفرین مانند شرکت های رایان هم افزا، توسعه برق گیلان ، پتروشیمی ارومیه، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر ، تهیه و تولید غذای دنا آفرین فدک و برق و ... به جای یک روز ، طی دو روز کاری انجام می شود.


به این ترتیب ، ۹ درصد از سهام "حآفرین" معادل ۶۶۸ میلیون و ۵۲۰ هزار سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی ۱۳۰۰ سهم و دامنه قیمت ۴۳۴۸ تا ۴۴۴۸ ریالی ، آماده عرضه شده اما زمان سفارش خرید این سهم به جای صبح به بعدازظهر امروز موکول شده که از ساعت ۱۳ تا ۱۷ است .


بنابراین متقاضیان خرید سهام این شرکت باید بعد از پایان معاملات، اقدام به سفارش خرید کنند. علاوه براین، تخصیص سهام "حآفرین" چهارشنبه ۲۰ اسفند و شروع معاملات ثانویه از شنبه آینده تعیین شده است. نقدینگی مورد نیاز برای مشارکت در این عرضه اولیه حدود ۵۷۹ هزار تومان است.


همچنین ۷۴ میلیون و ۲۸۰ هزار سهم دیگر معادل یک درصد، شنبه ۲۳ اسفند با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه به صندوق های سرمایه تعلق می گیرد.


بنابراین گزارش، ریل پرداز نوآفرین با ۳۱۹ نیروی انسانی و سرمایه اسمی ۷۴۲.۸ میلیارد تومانی جزو شرکت‌های زیرمجموعه گروه فدک است که تحت نظارت راهبردی آن در حوزه حمل و نقل مسافری، ارائه محصولات فنی و مهندسی فعالیت می‌کند. شرکت های ارزش آفرینان فدک با ۴۷.۹ درصد، تدبیر روشن تجارت با ۱۹.۹ درصد، روی پرواز تندر خاورمیانه و توسعه تجارت صبا هرکدام با ۱۵ درصد و علی محمدی با دو درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0