آکادمی هلاکوئی
1400/12/04
12:00
ارائه دهنده شاخص سوئیسی ۱۰ توکن دیفای را برای ردیابی محصول جدید راه اندازی کرد

تکنولوژی های مالی کامپس(Compass Financial Technologies)، مدیر صندوق…

تکنولوژی های مالی کامپس(Compass Financial Technologies)، مدیر صندوق مستقر در سوئیس، شاخصی را برای ۱۰ توکن مالی غیرمتمرکز (DeFi) با نام “شاخص اساسی دیفای سبد ارز دیجیتال کامپس” (CCBFDEFI) راه‌اندازی کرده است.


این شرکت در سال ۲۰۱۷(۱۳۹۶) تاسیس شد و شاخص‌ها و خدمات متناسب با ارزهای دیجیتال، کالاها، دارایی‌های چندگانه و املاک و مستغلات را ارائه می‌دهد. حدود ۵ میلیارد دلار محصولات سرمایه گذاری مرتبط با شاخص های خود را مدیریت می کند.


CCBFDEFI در ۲۲ فوریه(۳ اسفند) راه اندازی شد و قرار گرفتن در معرض نهادی را برای گروهی از ۱۰ توکن دیفای ارائه می کند که به صورت جداگانه بر اساس “نقدینگی، ارزش بازار و معیارهای درآمد پروتکل” و داده های درون زنجیره ای وزن می شوند.


حداکثر وزن برای هر توکن معین روی ۳۵٪ محدود شده است و گروه دارایی ها هر ماه انتخاب می شود. این شرکت بیش از ۲۰ توکن تایید شده را فهرست کرده است که می توانند هر ماه به عنوان اجزای شاخص مورد استفاده قرار گیرند، مانند یونی سواپ (UNI)، کامپوند (COMP)، آوه (AAVE) و سوشی سواپ (SUSHI).


12121212121212121212 300x182 - ارائه دهنده شاخص سوئیسی 10 توکن دیفای را برای ردیابی محصول جدید راه اندازی کرد

مدیر عامل شرکت Compass Financial Technologies، گیولم لی فیور(Guillaume Le Fur) تاکید کرد که اشتیاق سازمانی برای قرار گرفتن در معرض کریپتو “به طور قابل توجهی در حال رشد است” زیرا شرکت ها به دنبال راه هایی برای سرمایه گذاری در این بخش به شیوه ای سازگار هستند:


ترکیب معیارهای اساسی در ایجاد شاخص به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که کارآمدترین توکن های دیفای را بر اساس شاخص های اقتصادی منطقی تخصیص دهند.


CCBFDEFI به همراه بلومبرگ و رفینیتیو(Refinitiv) در وب سایت شرکت با مقررات معیار اتحادیه اروپا (EU BMR) مطابقت دارد. این محصول همچنین برای استفاده تحت یک قرارداد مجوز با Compass Financial Technologies در دسترس است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0