آکادمی هلاکوئی
1400/10/11
14:30
لیست برترین پروژه های توسعه یافته بالاتر از اتریوم در سال ۲۰۲۱

در فهرستی که از ۲۰ پروژه برتر بر…

در فهرستی که از ۲۰ پروژه برتر بر اساس فعالیت های توسعه انبوه بر اساس اطلاعات Github برای سال ۲۰۲۱ (۱۳۹۹ و ۱۴۰۰) در دسترس عموم قرار گرفته است، کاردانو، کوساما و پولکادات بالاتر از اتریوم در رتبه های ۱ تا ۳ قرار گرفتند. این فهرست، اتریوم را به عنوان چهارمین دارایی توسعه یافته و Gnosis را در رتبه پنجم قرار می دهد.


این اطلاعات از داده‌های توسعه هزاران بایگانی عمومی گیت هاب که توسط سانتیمنت ردیابی شده‌اند به دست آمده است. داده‌های استفاده‌شده شامل رویدادهای مختلف، مانند نظرات در مورد کمیت ها، افرادی که مشکلی را دنبال می‌کنند، دانلود نسخه‌ها و موارد دیگر است.


جدا از ردیابی فعالیت هایی که در زمینه توسعه می باشند، سانتیمنت همچنین تعداد مشارکت‌کنندگان فعال در بایگانی Github هر پروژه را ردیابی می‌کند تا بینش گسترده‌تری درباره “شبکه توسعه‌دهنده” آن‌ها داشته باشد.



Screenshot 2022 01 01 at 14 29 21 31122021 22222 webp WEBP Image 800 × 347 pixels 300x130 - لیست برترین پروژه های توسعه یافته بالاتر از اتریوم در سال 2021

در حالی که فعالیت توسعه تاثیر کمی بر روند کوتاه مدت بازار دارد، ممکن است یک شاخص سالم برای رشد بلندمدت یک پروژه باشد. این نشان دهنده تعهد ماه به ماه تیم برای ساختن یک محصول قابل دوام، بهبود و ارتقای ویژگی های آن و پایبندی به نقشه راه بلندمدت است.


کاردانو در صدر توسعه یافته ترین دارایی ها در سال ۲۰۲۱


با توجه به اطلاعات سانتیمنت، کاردانو در فهرست ۲۰ پروژه برتر بر اساس فعالیت های توسعه انبوه، بالاترین رتبه را دارد. کاردانو همچنین در ۱۲ ماه گذشته، با میانگین ۵۳ مشارکت کننده روزانه در بایگانی گیت هاب خود، جایگاه اول را در تعداد مشارکت کنندگان فعال گیت هاب کسب کرده است.


همانطور که U.Today قبلا گزارش داده بود، مدیر عامل این شرکت، چارلز هاسکینسون، اظهار داشت که کاردانو بیش از ۱۷۸ پروژه را از ۱ ژانویه (۱۲ دی ۱۳۹۹) تا به امروز در وب سایت خود ساخته است. ۱۳ پروژه در این سه ماهه راه اندازی شد، در حالی که سه پروژه نیز در سه ماهه چهارم شروع به کار کردند و ۱۱ پروژه ی دیگر برای راه اندازی در سه ماهه اول سال آینده در نظر گرفته شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0