اخبار اکس نوین
1400/07/29
09:51
اوج‌گیری قیمت اتریوم پس از رکوردشکنی اخیر بیت کوین

اکس نوین: بیت کوین روز گذشته پس از ۶ ماه موفق شد رکورد ۶۴ هزار دلاری ماه آوریل خود را بشکند و اکنون به سطوح بالاتر چشم دوخته است. همزمان با بیت کوین، اتریوم به قله ۴ هزار دلاری بازگشت و رکورد قیمتی خود را هدف قرار داده است. آیا قیمت اتریوم به ۴۴۰۰ دلار خواهد رسید؟ در حالی که اتریوم طی چند هفته گذشته در روند صعودی قرار داشت، اما در بازپس‌گیری سطح ۴ هزار دلاری ناتوان مانده بود. با این حال، روز گذشته با رکوردشکنی بیت کوین اتریوم هم سطح مقاومت بسیار مهم ۴۰۰۰ دلاری را شکست و مسیر خود برای شکستن اوج تاریخی‌اش را هموار کرد. اما…

اکس نوین : بیت کوین روز گذشته پس از ۶ ماه موفق شد رکورد ۶۴ هزار دلاری ماه آوریل خود را بشکند و اکنون به سطوح بالاتر چشم دوخته است. همزمان با بیت کوین، اتریوم به قله ۴ هزار دلاری بازگشت و رکورد قیمتی خود را هدف قرار داده است.


در حالی که اتریوم طی چند هفته گذشته در روند صعودی قرار داشت، اما در بازپس‌گیری سطح ۴ هزار دلاری ناتوان مانده بود. با این حال، روز گذشته با رکوردشکنی بیت کوین اتریوم هم سطح مقاومت بسیار مهم ۴۰۰۰ دلاری را شکست و مسیر خود برای شکستن اوج تاریخی‌اش را هموار کرد.


اما کار اتریوم اینجا تمام نشد. پس از فتح قله ۴۰۰۰ دلاری، قیمت اتریوم به رشد ادامه داد و به ترتیب سطوح ۴۱۰۰ و ۴۲۰۰ دلاری را برای اولین بار از ماه مه فتح کرد و به اوج ۴۲۳۷ دلاری رسید.


به نظر می‌رسد رکوردشکنی اتریوم نیز تنها نیاز به گذر زمان دارد و دیر یا زود، این اتفاق خواهد افتاد.


تحلیل تکنیکال بر اساس شاخص واگرایی همگرایی متحرک (MACD) و شاخص قدرت نسبی (RSI) به شدت صعودی است. شاخص RSI اخیرا از خط میانگین خود عبور کرده و از اواخر ماه سپتامبر سیگنال خرید می‌دهد.


بر اساس اندیکاتور RSI، اتریوم اکنون به سمت محدوده خرید اشباع حرکت می‌کند و انتظار می‌رود تا آن زمان، سفارشات خرید بیشتر شود. علاوه بر این، شاخص دیگری با نام SuperTrend از قدرت گاوها در روند کنونی سخن می‌گوید. بنابراین می‌توان گفت همه‌چیز برای رکوردشکنی اتریوم و افزایش قیمت بیشتر آماده شده است.


منبع coingape


انتهای خبر

0
0