آکادمی هلاکوئی
1400/04/01
00:55
درخواست صندوق مدیریت دارایی VanEck، برای صندوق سرمایه گذاری مشارکتی آینده بیت کوین!

مدیر سرمایه گذاری جهانی VanEck، تقاضای صندوق سرمایه…

مدیر سرمایه گذاری جهانی VanEck، تقاضای صندوق سرمایه گذاری مشترکی کرده است که از طریق شرکت تابعه مستقر در جزایر کیمن(Cayman) ، در معاملات آتی بیت کوین سرمایه گذاری می کند.


” Bitcoin Strategy Fund” به هیچ عنوان در معرض قیمت لحظه ای ارز رمزپایه برجسته، بیت کوین، نخواهد بود:


“این صندوق به دنبال دستیابی به هدف سرمایه گذاری خود با سرمایه گذاری، تحت شرایط عادی، در قراردادهای آتی بیت کوین (Bitcoin Futures) و همچنین ترکیبی از وسایل سرمایه گذاری و محصولات قابل معامله در صرافی می باشد که در معرض بیت کوین قرار دارند (همراه با Bitcoin Futures, Bitcoin Investments). این صندوق به طور مستقیم در بیت کوین یا سایر دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری نمی کند.”


این صندوق همچنین ممکن است برخی از دارایی های باقیمانده خود را در خزانه داری ایالات متحده (U.S. Treasuries)، صندوق های بازار پول ،اوراق بدهی شهرداری و سایر وسایل سرمایه گذاری قرار دهد.


همانطور که توسط U.Today گزارش شد، VanEck در اوایل سال جاری درخواست های خود را برای وجوه قابل معامله در صرافی بیت کوین و اتریوم ثبت کرد. اما بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) هنوز هیچ یک از آنها را تایید نکرده است.


هفته گذشته ، SEC برای کسب نظرات بیشتری برای تایید اینکه آیا باید پیشنهاد VanEck Bitcoin ETF را قبول کند یا خیر ، اقدام کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0