آکادمی هلاکوئی
1400/02/22
09:43
رشد ۴۶ درصدی قیمت ایاس (EOS) بعد از سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری Block.one

برای آغاز به کار یک صرافی متمرکز ارزهای…

برای آغاز به کار یک صرافی متمرکز ارزهای رمزنگاری شده، به نقدینگی زیادی جهت انجام معاملات و جذب خریداران و فروشندگان نیاز است.


به تازگی کمپانی Block.one، شرکت نرم افزاری پشتیبان بلاکچین ( EOSIO )، ۱۰ میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کرده است و به این ترتیب Bullish Global را از میدان خارج نموده است. شرکت Block.one، علاوه بر ۳۰۰ میلیون دلار بودجه استراتژیک، ۱۶۴۰۰۰ واحد بیت کوین (۹.۲۵ میلیارد دلار)، ۲۰ میلیون توکن ایاس (EOS) با ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون دلار و ۱۰۰ میلیون دلار پول نقد تامین کرده است.


ایاس (EOS) در بین ۱۰۰ ارز برتر به لحاظ ارزش بازار، یکی از بهترین روزهای تاریخ خود را سپری می کند. این ارز تاکنون با ۴۶ درصد افزایش ظرف شش ساعت بعد از انتشار این اخبار، از ۹.۱۷ دلار به ۱۳.۸۳ دلار رسیده است. داده های Nomics حاکی از آن است که این افزایش قیمت از دیروز به نفع دارایی های دیگری مانند YFI و MATIC نیز بوده است.


طبق اطلاعیه صبح امروز، این صرافی جدید رمزنگاری از ابزارهای موجود در شبکه EOS و پلتفرم EOSIO استفاده خواهد کرد. این برنامه همچنین قصد دارد از ابزارهای وام دهی و ابزارهای بازارساز خودکار بهره بگیرد که امکان تعیین قیمت دارایی ها را برای الگوریتم ها فراهم می کند و تا حد امکان وابستگی به حضور خریدار و فروشنده را در این زمینه کاهش می دهد. به عبارت دیگر، این صرافی می تواند به EOS اجازه دهد سهمی از بازار پررنق امورمالی غیرمتمرکز را در اختیار داشته باشد؛ در این بازار افراد می توانند بدون واسطه سود و وام دریافت کرده و مشتقات و دارایی های دیجیتال را ترید نمایند.


در گزارش اخیر “روندهای توسعه سال ۲۰۲۱” کمپانی Outlier Ventures آمده است: در حالی که قیمت TRON و EOS در حال کاهش بود، دیگر رقبای اصلی اتریوم یعنی پولکادات، کازماس و سولانا در حال توسعه بوده اند. ولی جمع آوری این ۱۰ میلیارد دلار می تواند کمک زیادی به رشد و توسعه بلاکچین ایاس بکند چرا که این مبلغ از کل سرمایه بازار Monero ، Algorand ، Maker و EOS بیشتر است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: decrypt


انتهای خبر

0
0