آکادمی هلاکوئی
1401/05/07
18:40
بازگشت اتریوم کلاسیک به جمع ۲۰ رمزارز برتر پس از رشد ۶۰ درصدی

براساس داده های وب سایت CoinmarketCap، رمزارز Ethereum…

براساس داده های وب سایت CoinmarketCap، رمزارز Ethereum Classic پس از رشدهای خیره کننده در هفته های اخیر، به جمع ۲۰ رمزارز برتر بازگشته است. اتریوم کلاسیک در حال حاضر به عنوان هجدهمین رمزارز بزرگ با حجم بازار ۵.۷۷ میلیارد دلاری قرار دارد. در زمان انتشار این خبر، اتریوم کلاسیک در حال مبادله با قیمت ۴۱.۲۴ دلار بود که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷.۵۹٪ و از هفته گذشته ۶۰٪ افزایش یافته است.



Screenshot 2022 07 29 at 18 57 00 29072022 0000.webp WEBP Image 1099 × 318 pixels 300x87 - بازگشت اتریوم کلاسیک به جمع 20 رمزارز برتر پس از رشد 60 درصدی

تحلیلگران می گویند که رشد اخیر اتریوم کلاسیک تا حدودی با گمانه زنی ها که ممکن است ماینرها در صورت “ادغام” از شبکه اصلی اتریوم به اتریوم کلاسیک روی آورند، مربوط می شود.


همانطور که قبلا U.TODAY گزارش داده بود، اتریوم کلاسیک پستی را در ماه مارس (اسفند) به اشتراک گذاشت و از ماینرهای ETH دعوت کرد که در صورت وقوع “ادغام” ممکن است منبع درآمد خود را از دست بدهند. به گفته اتریوم کلاسیک، این وضعیت تنها راه چاره ای است که اکثریت این هش ریت اضافی را به دست آورید، زیرا ظاهرا تنها زنجیره ای سازگار با تجهیزات ماینرهای اتریوم است.


استخر Antpool در اتریوم کلاسیک سرمایه گذاری می کند


Antpool، استخر استخراج مرتبط با Bitmain، سرمایه گذاری فاش شده ای را برای حمایت از اکوسیستم اتریوم کلاسیک انجام داده است.


پس از ادغام، که به طور آزمایشی برای ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برنامه ریزی شده است، اتریوم شروع به کار به عنوان یک زنجیره با الگوریتم اثبات سهام می کند. رمزارزهای اثبات کار بسیار وابسته به استخراج هستند، در حالی که رمزارزهای اثبات سهام نیستند. این ممکن است فرصتی برای اتریوم کلاسیک باشد که یک الگوریتم اجماع اثبات کار است که نسخه اصلاح شده ETHASH به نام Etchash را اجرا می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today

انتهای خبر

0
0