رمزارز نیوز
1401/06/13
10:42
حذف کارمزد معاملات از صرافی بای بیت!

شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال، با هدف جذب مشتریان بیشتر و افزایش دسترسی آنها به رمزارزها،… مطالعه مطلب ...

شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال، با هدف جذب مشتریان بیشتر و افزایش دسترسی آنها به رمزارزها، در حال چشم‌پوشی از کارمزدهای معاملاتی هستند. در همین راستا، بای‌بیت (Bybit)، یکی از بزرگترین صرافی‌های مشتقه، ویژگی‌ای را معرفی کرده که بر اساس آن، تمام معاملات اسپات در این صرافی با کارمزد صفر انجام خواهند شد.


چنین حرکتی، بیش از حد خوب به نظر می‌رسد و باعث شده که سرمایه‌گذاران این سوال را مطرح ‌کنند که آیا این صرافی سود خود را از محل دیگری به دست می‌آورد یا خیر. در همین حال، این پلتفرم که اخیرا به نقطه عطف ۱۰ میلیون کاربر رسیده، می‌گوید که فقط به نفع مشتریان خود، اقدام به چشم‌پوشی از کارمزدها کرده است.


در این اعلامیه که به عنوان یک استراتژی بازاریابی برای جذب مشتریان بیشتر تلقی می‌شود، همچنین اعلام شده به مشتریان جدیدی که به دنبال استفاده از ویژگی معاملات اسپات هستند، تا ۶۰۰ دلار پاداش داده می‌شود. از جمله قابلیت‌های دیگری که این شرکت معرفی کرده، می‌توان به تبلیغات با کارمزد صفر اشاره کرد.


به این ترتیب، معامله‌گران از طریق این صرافی می‌توانند قراردادهای دائمی USDT و اختیار معامله USDC را به طور همزمان و از طریق حساب مارجین یکپارچه، بدون انتقال دارایی‌ها به چندین حساب، معامله کنند. سود و زیان نیز جمع‌آوری می‌شود تا باعث لیکوییدیشن نشود.


البته لازم به ذکر است که بای‌بیت تنها صرافی‌ای نیست که این ویژگی را ارائه می‌دهد. حدود یک هفته پیش، صرافی بایننس هم اعلام کرده بود که از کارمزد معاملات اسپات برای ۱۳ جفت ارز معاملاتی بیت کوین (BTC)، از جمله USDT، BUSD، USDC و EUR، چشم‌پوشی می‌کند.


انتهای خبر

0
0