آکادمی هلاکوئی
1400/10/21
09:30
پلتفرم NFT لیمپو برند انیموکا به قیمت ۱۸.۷ میلیون دلار هک شد

پلتفرم ایحاد NFT ورزشی و شرکت زیرمجموعه Animoca…

پلتفرم ایحاد NFT ورزشی و شرکت زیرمجموعه Animoca Brands Lympo دارای یک نقض امنیتی کیف پول داغ بود و ۱۶۵.۲ میلیون توکن LMT به ارزش ۱۸.۷ میلیون دلار را در زمان هک از دست دادند.


یک به‌روزرسانی کوتاه Medium از تیم Lympo بیان کرد که در ۱۰ ژانویه(۲۰ دی) هکرها موفق شدند به کیف پول داغ عملیاتی Lympo دسترسی پیدا کنند و “در مجموع حدود ۱۶۵.۲ میلیون LMT از آن سرقت کردند.”


طبق این پست، ده کیف پول پروژه مختلف در این حمله به خطر افتاده است. به نظر می‌رسد که بیشتر توکن‌های دزدیده شده به یک آدرس واحد فرستاده شده‌اند، در یونی سواپ و سوشی سواپ با اتر (ETH) مبادله شده و سپس به جای دیگری ارسال شده‌اند.


قیمت LMT پس از انتقال هکرها، ۹۲ درصد کاهش یافت و به ۰.۰۰۹۳ دلار رسید.


توییت بعدی در ۱۱ ژانویه(۲۱ دی) از این تیم بیان کرد که آنها “در حال کار بر روی تثبیت وضعیت و از سرگیری همه عملیات ها به حالت عادی هستند.” این تیم همچنین اظهار داشت که LMT نقدینگی را از استخرهای نقدینگی حذف کرده است تا “اختلال در قیمت های توکن” را به حداقل برساند.


1212121212 242x300 - پلتفرم NFT لیمپو برند انیموکا به قیمت 18.7 میلیون دلار هک شد

حذف نقدینگی از استخرهایی که LMT معامله می کنند به این معنی است که معامله گران نمی توانند مقدار قابل توجهی از توکن ها را بخرند یا بفروشند بدون اینکه ارزش معاملات خود را از دست بدهند.


در اوایل ۱۱ ژانویه(۲۱ دی)، این تیم از معامله گران خواست تا زمانی که تحقیقات خود را تکمیل کرده و بهترین اقدام بعدی را تعیین می کنند، از خرید یا فروش هرگونه توکن LMT خودداری کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0