رمزارز نیوز
1402/03/20
11:56
دلایل سقوط آزاد کاردانو، سولانا و پالیگان چیست؟

بر اساس داده‌های بازار، ۳ ارز دیجیتال کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و پالیگان (MATIC)، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد… مطالعه مطلب ...

بر اساس داده‌های بازار، ۳ ارز دیجیتال کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و پالیگان (MATIC)، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش فشار فروش و افت دو رقمی قیمت خود بوده‌اند. این فشار فروش به طور ناگهانی و پس از اطلاعیه جدید پلتفرم معاملاتی رابین‌هود (Robinhood) مبنی بر حذف این ۳ آلت کوین از لیست دارایی‌های خود، آغاز شد.


همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، نام ۳ رمزارز کاردانو، سولانا و پالیگان، در لیست ارزهای دیجیتالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده آنها را به عنوان اوراق بهادار معرفی کرده، به چشم می‌خورد. در همین راستا، پلتفرم رابین‌هود روز جمعه ۹ ژوئن اعلام کرد که از تاریخ ۲۷ ژوئن به بعد، دیگر از معاملات ADA، SOL و MATIC پشتیبانی نخواهد کرد. تیم رابین‌هود اعلام کرده که هیچ کوین دیگری تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و رمزارزهای کاربران در این پلتفرم امن هستند.


به دنبال انتشار این خبر، ۳ رمزارز کاردانو، سولانا و پالیگان، افت قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کردند. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این ۳ رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۳ درصد کاهش یافته است. به این ترتیب، زیان هفتگی این ارزهای دیجیتال نیز به طور متوسط به ۳۳ درصد رسیده است. در این میان، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز با یک افت ۵٫۴۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱٫۰۴ تریلیون دلار کاهش یافته است.


آیا سایر صرافی‌ها هم از رابین‌هود پیروی خواهند کرد؟ شکایت اخیر کمیسیون SEC از صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس مطمئنا تاثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال و احساسات سرمایه‌گذاران داشته است. در این میان، سایر صرافی‌های فعال در ایالات متحده نیز نسبت به اقدامات اخیر SEC هوشیار شده‌اند؛ بنابراین، ۳ ارز دیجیتال کاردانو، سولانا و پالیگان، ممکن است در آینده با محدودیت‌های بیشتری در ایالات متحده که بزرگ‌ترین بازار ارزهای دیجیتال در جهان است، مواجه شوند.


انتهای خبر

0
0