بورس۲۴
1400/07/20
10:13
رتبه بندی جدید از کارگزاران بورس

سهم بروکرهای پیشرو و بروز از کیک ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی بازار سرمایه اعلام شد

رتبه بندی جدید از کارگزاران بورس

بورس۲۴ : ارزش کل خرید و فروش هایی که در کل شرکت های کارگزاری بازار سرمایه طی شهریور ماه انجام شد ، بالغ بر ۴۰۷ هزار ۳۹۰ میلیارد تومان بود.


از بین ۱۱۰ شرکت کارگزاری فعال در حوزه بازار سرمایه کارگزاری مفید با انجام بیش از ۸۶ هزار و ۶۲۱ میلیارد تومان خرید و فروش توانست رتبه نخست بالاترین ارزش معاملات را کسب کند. کارگزاری آگاه با انجام بیش از ۳۸ هزار و ۶۰۸ میلیارد تومان داد و ستد رتبه دوم را در شهریور ماه به دست آورد.


شرکت های کارگزاری بانک پاسارگاد، کارگزاری بانک سینا، کارگزاری مبین سرمایه، کارگزاری بانک پارسیان، کارگزاری فارابی، کارگزاری تدبیرگران فردا، کارگزاری اقتصاد بیدار و کارگزاری حافظ نیز در رتبه های سوم تا دهم قرار گرفتند.


روند صعودی ارزش معاملات


بررسی های بیشتر نشان می دهد که روند ارزش معاملات بازار سرمایه که از آذر ۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ در مسیر نزولی قرار گرفته بود طی ماه های اخیر رو به افزایش بوده و با روند صعودی همراه شده است. به طوری که ارزش معاملات انجام شده در کل کارگزاری ها در شهریور ماه امسال نسبت به اردیبهشت ماه ۱۹۵ درصد رشد کرده است. جمع ارزش داد و ستدهای انجام شده شهریور ماه در کلیه شرکت های کارگزاری نسبت به مرداد ماه نیز ۸۷ درصد افزایش یافته است.







"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0