اخبار اکس نوین
1400/12/07
15:12
راهنمای جامع خرید تتر با پی پال

پی پال PayPal یکی از سیستم های پرداخت آنلاین بین المللی است که در سر تا سر دنیا محبوبیت زیادی دارد. این سیستم پرداخت امکان خرید ارز دیجیتال را برای شما فراهم می کند و با استفاده از آن می توانید ارزهای مختلفی مانند اتریوم و بیت کوین را خریداری کنید. در این مقاله از اکس نوین می خواهیم نحوه خرید تتر با پی پال را به شما آموزش دهیم تا بتوانید از این سیستم بین المللی برای معاملات خود استفاده کنید. پی پال PayPal چیست؟ پی پال یک سیستم پرداخت و انتقال پول به صورت آنلاین است که شما می توانید با استفاده از حساب های الکترونیکی یا مجازی…

پی پال PayPal یکی از سیستم های پرداخت آنلاین بین المللی است که در سر تا سر دنیا محبوبیت زیادی دارد. این سیستم پرداخت امکان خرید ارز دیجیتال را برای شما فراهم می کند و با استفاده از آن می توانید ارزهای مختلفی مانند اتریوم و بیت کوین را خریداری کنید. در این مقاله از اکس نوین می خواهیم نحوه خرید تتر با پی پال را به شما آموزش دهیم تا بتوانید از این سیستم بین المللی برای معاملات خود استفاده کنید.


مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:


پی پال یک سیستم پرداخت و انتقال پول به صورت آنلاین است که شما می توانید با استفاده از حساب های الکترونیکی یا مجازی در آن کار کنید. این سرویس یک شبکه ایمن و سریع را به صورت آنلاین ایجاد کرده است که همه کاربران می توانند به راحتی از آن برای نقل و انتقال پول، تبدیل ارز یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنند. برای ساخت اکانت در این سرویس تنها نیاز به یک آدرس ایمیل معتبر دارید تا بتوانید هر مقدار پول را که می خواهید جا به جا کنید. به عبارت بهتر آدرس ایمیل در PayPal حکم شماره حساب شما را دارد که می توانید برای واریز یا برداشت از آن استفاده کنید. مزیت استفاده از این سیستم پرداخت این است که کارمزدهای کمی را از کاربران دریافت می کند و بسیار سریع و ایمن است.


نکته مهمی که باید بدانید این است که امکان خرید تتر با پی پال به طور مستقیم وجود ندارد. به همین دلیل باید از بازار P۲P استفاده کنید. به این معنا که ابتدا خرید بیت کوین در پی پال را انجام داده و سپس با استفاده از خدمات صرافی ارز دیجیتال آن را به تتر تبدیل کنید. برای این کار می توانید از پلتفرم Paxful که در حال حاضر مشهورترین پلتفرم P۲P ارز دیجیتال در جهان است، استفاده کنید. پس از آن می توانید در صرافی های مختلفی بیت کوین خریداری شده را به USDT تبدیل کنید.


برای اینکه بتوانید Tether را با استفاده از PayPal خریداری کنید؛ نیاز به طی کردن مراحلی دارید که در ادامه برای شما آورده ایم:


قبل از هر کاری باید یک صرافی ایرانی یا خارجی معتبر را انتخاب کرده و حساب کاربری خود را در آن باز کنید. این کار در صرافی های ایرانی به دلیل داشتن فرایند احراز هویت ممکن است حدود ۲۴ ساعت طول بکشد. اما امکان خرید تتر بدون احراز هویت از برخی از صرافی های خارجی هم وجود دارد که ما معمولا این شیوه را پیشنهاد نمی دهیم.


پس از اینکه حساب صرافی خود را باز کردید؛ باید یک حساب هم در پلتفرم Paxful باز کنید. برای این کار باید ایمیل و تلفن خود را تایید کنید تا حسابتان فعال شود. تایید حساب کاربری در این پلتفرم نشان دهنده اعتبار آن است. به همین دلیل است که فروشندگان هم بیشتر به سراغ حساب های تاییدشده و دارای احراز هویت می روند.


پس از تایید حساب کاربری در Paxful باید دکمه نمایش همه را فشار دهید تا اینکه همه روش های پرداخت، از جمله پی پال برای شما نمایش داده شود. حال باید از فهرست موجود، PayPal را انتخاب کرده و سپس بر روی Find Offers کلیک کنید. سپس باید با بررسی فهرست پیشنهاد های موجود برای فروش بیت کوین ، یک فروشنده را انتخاب کرده و پس از بررسی سابقه خرید، بازخوردها و سرعت معاملات، دکمه خرید را فشار دهید.


با فشردن این دکمه یک سری دستورالعمل پرداخت برای شما نمایش داده می شود. در صورتی که نیاز به صحبت با فروشنده داشتید؛ می توانید از چت Paxful استفاده کنید. پس از تایید دستورالعمل مربوط به معامله که نشان دهنده شرایط فروشنده است؛ یک زمان مجاز برای پرداخت شما تعریف می شود. شما باید از طریق پی پال پرداخت را انجام داده و سپس دکمه “من پرداخت کرده ام” را فشار دهید تا فروشنده، بیت کوین را به حساب آدرس کیف پول شما در Paxful واریز کند. در این مرحله باید به بخش پی پال در Paxful وارد شده و معامله را پرداخت شده اعلام کنید.


در این مرحله از خرید تتر در پی پال باید وارد کیف پول خود در صرافی شده و آدرس آن را کپی کنید. سپس در صفحه کیف پول در Paxful باید دکمه ارسال را فشار دهید. به این ترتیب پنجره ای برای شما باز می شود که باید مقدار BTC را برای انتقال در آن وارد کرده و سپس آدرس کیف پول را هم وارد نمایید. حال باید دکمه ادامه را انتخاب کرده و پس از بررسی جزییات، فرایند انتقال بیت کوین را تکمیل کنید.


زمانی که بیت کوین منتقل شده به کیف پول شما اضافه شد، باید وارد صفحه مربوط به تبدیل ارزها بشوید. در این صفحه دو باکس برایتان نمایش داده می شود که باید مقدار بیت کوین را در باکس مربوط به From و سپس USDT را در باکس مربوط به to وارد کنید تا مبادله بیت کوین و تتر انجام شود. به این ترتیب فرایند خرید تتر در پی پال به صورت غیر مستقیم انجام خواهد شد.


سیستم پرداخت پی پال برای برخی از کشورها انجام احراز هویت و تایید شناسه را اجباری کرده است. بنابراین قبل از هر کاری باید بررسی کنید که آیا IP شما در این فهرست قرار می گیرد یا نه؟ هرچند امکان خرید تتر بدون احراز هویت در PayPal وجود دارد؛ اما پیشنهاد می کنیم که این کار را انجام ندهید. زیرا پیشنهادهای شما محدود می شود و در عین حال احتمال بلوکه شدن دارایی هایتان وجود خواهد داشت.


خرید تتر در پی پال به صورت مستقیم انجام نمی شود و شما نیاز به استفاده از واسطه هایی مانند Paxful یا پلتفرم های معاملاتی کمکی مانند Ledger Live و Kraken دارید. به این ترتیب شما باید ارزهای دیجیتال دیگری مانند بیت کوین یا اتریوم را در پی پال خریداری کرده و در نهایت با استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال، ارزهای خریداری شده را به تتر تبدیل کنید.


انتهای خبر

0
0