رمزارز نیوز
1402/12/28
17:00
محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی معرفی شدند!

بر اساس داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment)، توکن بومی بلاکچین سولانا یعنی SOL و میم ‌کوین BOME مبتنی بر بلاکچین سولانا، در آخر هفته گذشته، دو توکن برتر و ترند در شبکه‌های اجتماعی بوده‌اند.


قیمت SOL طی هفت روز گذشته ۳۹ درصد افزایش یافته و برای اولین بار از دسامبر ۲۰۲۱ به بالاتر از ۲۰۰ دلار رسیده است. همچنین، میم کوین BOME از زمان عرضه در ۱۴ مارس، به طور شگفت‌انگیزی ۱۴۶۱ درصد افزایش یافته است.


در این میان، اتریوم (ETH)، با وجود اجرای موفقیت‌آمیز بروزرسانی دنکن (Dencun)، با حدود ۱۱ درصد کاهش قیمت در ۷ روز گذشته به ۳۶۰۱ دلار سقوط کرده است.


در همین حال، بیت‌کوین (BTC)، رهبر بازار ارزهای دیجیتال نیز با ۵.۵۰ درصد کاهش قیمت در مدتی مشابه به ۶۸,۲۴۸ دلار رسیده است. رالی خیره‌کننده سولانا نسبت به کل بازار، با علاقه مجدد به اکوسیستم دیفای آن همزمان شده است.


داده‌های پلتفرم Top Ledger و OurNetwork نشان می‌دهند که صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا در ماه جاری ۳۰ میلیارد دلار حجم معاملات ثبت کرده‌اند، این رقم ۱۰ برابر بیشتر از سال گذشته است.


بر اساس داده‌های سنتیمنت، تعداد دفعات تکرار واژه “SOL” در شبکه‌های اجتماعی به ۳۲۲ مورد رسیده است. داده‌های مشابه در اواخر دسامبر باعث شد تا قیمت این ارز دیجیتال به ۱۲۵ دلار برسد.


سرویس گوگل ترندز نیز برای جستجوی جهانی عبارت “Solana” عدد ۱۰۰ را نشان می‌دهد که بیانگر محبوبیت بسیار بالای این ارز دیجیتال است. گوگل ترندز در چهار ماه پایانی سال ۲۰۲۱ نیز مقادیر مشابهی را نشان داد. در آن زمان هم، قیمت سولانا به بالاتر از ۲۰۰ دلار رسیده بود.


sol-bome-trend-on-social-media-as-ether-bitcoin-lag
انتهای خبر

0
0