آکادمی هلاکوئی
1401/06/05
10:34
افت بیت کوین در دومین هفته متوالی

رمزارزها با پیروی از بازارهای جهانی و در…

رمزارزها با پیروی از بازارهای جهانی و در پی بیانات رئیس فدرل رزرو کاهش پیدا کردند. جروم پاول نسبت به سیاست های پولی انبساطی زودهنگام هشدار داد. در نتیجه ، بیت کوین به مرز پایینی محدوده رنج دو هفته ای خود کاهش یافت.


جاش اولزویچ(Josh Olszewicz)، رئیس بخش تحقیقات در شرکت مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال والکری اینوستمنتس (Valkyrie Investments)، عنوان کرد:


” آقای پاول پذیرفت که فعلا سختی ها ادامه خواهند داشت ، این یک واکنش در پیرو سیاست های انقباضی است.”


بزرگترین رمزارز جهان با افت ۴.۹ درصدی به سطح ۲۰۵۷۹ دلار رسید ، از این رو ، بیت کوین در مسیر افت در دومین هفته متوالی قرار گرفت. این رمزارز از جمعه گذشته در محدوده ۲۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار معامله شده است. اتریوم نیز برای نخستین بار در چهار روز گذشته ، کاهش یافت.


با این حال، برخی از تحلیلگران عنوان کردند که الگوی های معاملاتی اخیر ، فرصت خرید محسوب می شوند.


کریپتو کوانت(CryptoQuant) طی گزارشی در روز پنجشنبه عنوان کرد: “معیارهای زنجیره ای نماینگر آن است که قیمت در ناحیه انباشت قرار دارد ، ناحیه ای که بر اساس سوابق گذشته ، در کف های قیمتی بازار شکل می گیرد.”


آقای پاول ، رئیس فدرال رزرو، هشدار داد که بانک مرکزی ایالات متحده به احتمال زیاد به افزایش نرخ بهره ادامه می دهد و این نرح را برای مدتی در سطوح بالا حفظ می کند تا تورم را از بین ببرد. وی با دیدگاه های مبنی بر تغییر مسیر فعلی فدرال رزرو مخالفت کرد. نرخ بهره پایین در زمان قرنطینه های کرونایی ، یکی از عواملی بود که منجر به جذب سرمایه گذاران به بازار کریپتو شد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: bnnbloomberg


انتهای خبر

0
0