اخبار فوری بورس
1400/07/18
08:30
#بانکداری ✍️در گروه بانکی به مانند سایر صنایع فشار عرضه بالا است. نماگر این گروه با از دست دادن سطح حمایت 6.750 واحدی برابر با خط روند صعودی، به س...

#بانکداری



✍️در گروه بانکی به مانند سایر صنایع فشار عرضه بالا است. نماگر این گروه با از دست دادن سطح حمایت ۶.۷۵۰ واحدی برابر با خط روند صعودی، به سمت پائین‌ترین کف خود در یک سال اخیر (محدوده ۶.۳۰۰ واحد) در حرکت است. این وضعیت نشان می‌دهد که کل بازدهی گروه بانکی بر خلاف شاخص کل، از دست رفته است.



🏦در این گروه #وبملت در یک قدمی حمایت قدرتمند ۳۶۰ تومانی وبملت ایستاده است. این نماد در صورتی که به زیر محدوده مذکور دست پیدا کند تا ۳۴۰ تومان می‌تواند کاهش قیمتی داشته باشد که محدوده جذابی برای بانک ملت خواهد بود.



📉در طرف دیگر #وبصادر را داریم که کمی عقب‌تر از نماگر این گروه حرکت می‌کند. وبصادر با رسیدن به هدف قیمتی ۲۳۰ تومان که قبلا نیز به آن اشاره شد با افزایش عرضه همراه شده است. در صورتی که این نماد حمایت ۲۰۰ تومانی خود را از دست بدهد، محدوده ۱۸۰ - ۱۷۰ تومان می‌تواند نقطه برگشت قیمتی برای وبصادر باشد.



🔰در #وتجارت قیمت تا کف قبلی فاصله ۱۵ درصدی دارد. این نماد با از دست دادن حمایت ۲۲۵ تومانی خود در شرف کاهش قیمت تا اولین حمایت خود یعنی ۱۸۰ تومان است.

انتهای خبر

0
0