آکادمی هلاکوئی
1400/08/08
10:20
مدیر عامل AMC اضافه کردن شیبا اینو را برای خرید بلیط در نظر می گیرد

AMC در حال به‌روزرسانی زیرساخت‌های فنی خود است…

AMC در حال به‌روزرسانی زیرساخت‌های فنی خود است تا به مشتریان اجازه دهد تا با بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت‌کوین (LTC) و دوج کوین (DOGE)، بلیط‌های سینما را به صورت آنلاین پرداخت کنند. اما این داستان به همین جا ختم نمی شود. آدام آرون(Adam Aron)، مدیرعامل این شرکت، در پستی در توییتر اوایل صبح جمعه، پرسید که آیا کاربران به طور بالقوه علاقه مند به پرداخت با شیبا اینو نیز هستند یا خیر. در زمان نگارش این مقاله، ۹۷۵۸۲ کاربر توییتر قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده بودند که تقریبا ۸۵ درصد از رای دهندگان «بله» را انتخاب کردند.


AMC اخیرا علاقه فزاینده ای به ارزهای دیجیتال پیدا کرده است. هفته گذشته، مدیر عامل آن درباره امکان انتشار یک ارز دیجیتال خاص شرکت بحث کرد. در اوایل این ماه، AMC به مشتریان خود امکان خرید کارت های هدیه دیجیتال از طریق دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال با استفاده از کیف پول BitPay را داد.


در روز جمعه، شیبا اینو با پشت سر گذاشتن دوج کوین به نهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار تبدیل شد. بر اساس گزارش Etherscan، تعداد تراکنش‌های شیبا اینو روزانه از ۱۴۰۰۰۰ تراکنش فراتر رفته است، درست کمتر از بالاترین رقم تاریخ خود یعنی ۱۷۲۴۱۱ تراکنش روزانه که در ماه می(اردیبهشت) به دست آمد.


همچنین اکوسیستم شیبا اینو گسترش یافته و ShibaSwap، یک صرافی غیرمتمرکز، یا DEX را پشتیبانی می کند. ارزش کل قفل شده یا TVL در ShibaSwap بر اساس داده های Defi Llama به ۵۳۷.۹۲ میلیون دلار می رسد. بر اساس گزارش CoinGecko، در حال حاضر ۲۹ کوین در ShibaSwap فهرست شده است. جدا از توکن اصلی خود، شیبا اینو، ShibaSwap دو توکن اضافی نیز دارد. Bone ShibaSwap برای رای دادن به پروتکل های حاکمیتی ارائه شده توسط توسعه دهندگان استفاده می شود، در حالی که Doge Killer برای ارائه نقدینگی معاملاتی در DEX استفاده می شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0