آکادمی هلاکوئی
1399/10/24
12:00
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ چهارشنبه ۲۴ دی

دیروز شاهد بودیم که بیت کوین، اتریوم، ریپل…

دیروز شاهد بودیم که بیت کوین، اتریوم، ریپل و سایر آلتکوین ها موج بهبود قابل قبولی را آغاز کردند. قیمت ETH سطح مقاومت ۱۰۸۰ و ۱۱۰۰ دلاری را شکست و حتی تا بالای سطح ۱۱۲۰ دلار افزایش یافت.


هرچند، خرس ها از یک منطقه مقاومت مهم نزدیک به ۱۱۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) دفاع کردند. قبل از شروع روند نزولی، سقف قیمت اتر (ETH) در حدود ۱۱۵۲ دلار تشکیل شد. در مقطعی نیز قیمت زیر سطح حمایتی ۱۱۲۰ و ۱۱۰۰ دلاری شکسته شد.


قیمت اتر حتی تا زیر سطح اصلاح فیبوناچی حرکت صعودی ۹۱۰ دلار به ۱۱۵۲ دلار سقوط کرد. در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD نیز یک خط روند نزولی مهم با مقاومتی نزدیک به ۱۰۷۰ دلار دیده می شود.


چارت اتریوم - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ چهارشنبه 24 دی

اگر هیچ شکست صعودی بالاتر از مقاومت خط روند و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) رخ ندهد، خطر ریزش بیشتر قیمت برای این ارز وجود دارد. در چنین حالتی، اولین حمایت در نزدیکی سطح ۱۰۰۰ دلار یا سطح اصلاح فیوناچی ۶۱.۸٪ حرکت صعودی ۹۱۰ دلار به ۱۱۵۲ دلار قرار می گیرد.


حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۹۵۰ دلار خواهد بود و پایین تر از این سطح، احتمالا قیمت اتر در کوتاه مدت به سمت ۹۰۰ و ۸۸۰ دلار حرکت می کند.


اگر اتریوم مقاومت خط روند و سطح ۱۱۰۰ دلار را بشکند، می تواند با یک روند صعودی قابل قبول روبرو شود. در این حالت نیز مقاومت اصلی همچنان نزدیک منطقه ۱۱۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) واقع است.


بسته شدن قیمت بالاتر از سطح ۱۱۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) می تواند روند فعلی را تغییر دهد. مانع بعدی پیش روی گاوها در بالای منطقه ۱۱۵۰ دلاری نزدیک به سطح ۱۲۲۰ دلار خواهد بود.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در منطقه صعودی شتاب می گیرد.


RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD اکنون با یک زاویه نزولی، زیر سطح ۵۰ قرار دارد.


حمایت اصلی: ۱۰۰۰ دلار


مقاومت اصلی: ۱۱۵۰ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: newsbtc


انتهای خبر

0
0