بورسینه
1401/02/11
13:12
🔹در بورس امروز حقوقی‌ها حدود یک میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد پنج هزار و ۹۲۰میلیارد تومان بود و اشخاص حقوقی یک درصد یعنی...

🔹در بورس امروز حقوقی‌ها حدود یک میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد پنج هزار و ۹۲۰میلیارد تومان بود و اشخاص حقوقی یک درصد یعنی هزار میلیارد تومان سهام خریدند.



🔹بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «مواد و محصولات دارویی» و «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فلزات اساسی» و «سیمان، آهک و گچ» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.



🔹سه نماد #وبصادر، #شبریز و #حکشتی لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به #سخوز، #فولاد و #فملی معطوف بود.



🔹مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت سیمان خوزستان معادل ۴۱میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بانک صادرات ایران با برتری ۴۹میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.



🔹امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۷۳نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۱نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۶۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۴۰میلیارد تومان بود.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0