بورس۲۴
1403/05/02
10:44
"خصدرا"درخصوص اطلاعات و صورتهای مالی شرکت فن آوری آب های عمیق شفاف سازی کرد

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت صنعتی دریائی ایران در پاسخ به نامه سازمان بورس اوراق بهادار مبنی بر توضیحات درخصوص اطلاعات و صورتهای مالی شرکت فن آوری آب های عمیق شفاف سازی کرد.

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت صنعتی دریائی ایران در پاسخ به نامه سازمان بورس اوراق بهادار مبنی بر توضیحات درخصوص اطلاعات و صورتهای مالی شرکت فن آوری آب های عمیق اظهار داشت: در خصوص دعاوی حقوقی، شرکت فن آوری آب های عمیق دارای پرونده حقوقی با شرکت تسدید می باشد که به دلیل عدم حل و فصل اختلافات از طریق مذاکره، نسبت به انتخاب داور فی مابین طرفین جهت این موضوع اقدام گردیده و همچنان در فرایند بررسی و رسیدگی قرار دارد.


این شرکت در خصوص عدم تسویه بدهی با شرکت های مروارید پارسیان کیش و شرکت فرادست انرژی فلات بیان داشت: با تامین مالی مورد نیاز تسویه بدهی ها به مروز انجام خواهد شد.


صنعتی دریائی ایران در خصوص انتقال اسناد مالکیت دارایی ها اظهار داشت: در حال جمع آوری و تکمیل اطلاعات اسناد درخواستی جهت ارائه به حسابرس می باشیم.


همچنین در خصوص ذخیره جهت مطالبات نیز تمامی حساب های دریافتنی در ترازنامه تا به الان قابل وصول بوده و نیاز به ذخیره بیشتر در این خصوص نمی باشد.


شرکت صنعتی دریائی ایران در خصوص دلایل عدم پرداخت بدهی ها گفت: با تامین مالی منابع از قراردادهای جدید بدهی ها را تسویه خواهیم نمود.

خ
انتهای خبر

0
0