آکادمی هلاکوئی
1399/10/18
17:57
قیمت ریپل با ۵۵ درصد رشد به یک سطح حیاتی رسید! بیت کوین سقف جدیدی در ۳۸۵۰۰ دلار به ثبت رساند!

یک روند بازگشتی قدرتمند، موجب رشد ۵۵ درصدی…

یک روند بازگشتی قدرتمند، موجب رشد ۵۵ درصدی ریپل(XRP)، در ۲۴ ساعت گذشته شد. این روند در حالی رخ می دهد که مشکلات قانونی در خصوص این شرکت همچنان پا بر جاست.


بیت کوین نیز به عادت به ثبت رساندن سقف های قیمتی جدید به صورت روزانه ادامه می دهد و گاو های بازار توانستند قیمت بیت کوین را به بالای ۳۸۰۰۰ دلار برسانند.


Screenshot 2021 01 07 150449 300x136 - قیمت ریپل با 55 درصد رشد به یک سطح حیاتی رسید! بیت کوین سقف جدیدی در 38500 دلار به ثبت رساند!

قیمت بیت کوین از ۳۸۵۰۰ دلار عبور کرد.


داده های وبسایت های Cointelegraph Markets, Coin۳۶۰ و TradingView نشان می دهد که بیت کوین یک مانع جدی دیگر را در راه رسیدن به مقاومت روانی ۴۰۰۰۰ دلار، از پیش رو برداشته است.


در روز پنچشنبه، رشد قیمتی بیت کوین شدت گرفت. تنها در ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین رشد ۱۱.۵ درصدی داشته است. در آغاز سال میلادی جدید در هفته ی گذشته، بیت کوین در قیمت ۲۸۰۰۰ دلار معامله می شد.


Screenshot 2021 01 07 150902 300x170 - قیمت ریپل با 55 درصد رشد به یک سطح حیاتی رسید! بیت کوین سقف جدیدی در 38500 دلار به ثبت رساند!

بیت کوین، به همراه اتریوم و چند آلت کوین دیگر، به بهترین سرمایه گذاری ها تا اینجای سال ۲۰۲۱ بوده اند و حتی سهام تسلا را پشت سر گذاشته است.


Michaël van de Poppe، تحلیلگر سایت Cointelegraph، همزمان به به ثبت رسیدن سقف قیمتی جدید در ۳۸۵۱۰ دلار هشدار داد که اصلاح قیمتی بعدی برای خریداران FOMO بیت کوین، بسیار دردناک خواهد بود.


ریپل از گور بازگشته است!


یک مقاومت مهم برای چهارمین رمز ارز برتر بازار وجود دارد.


بعد از ریزش شدید قیمتی ریپل در پی اتهامات این شرکت، ارز XRP در این هفته دوباره متولد شد. این ارز توانست تنها در یک روز از ۰.۲۳ دلار به ۰.۳۵ دلار برسد.


12 300x169 - قیمت ریپل با 55 درصد رشد به یک سطح حیاتی رسید! بیت کوین سقف جدیدی در 38500 دلار به ثبت رساند!

برای Van de Poppe، سطح ۰.۳۵ دلاری، یک سطح اساسی برای ادامه ی روند صعودی ریپل تلقی می شود. این رشد در حالی رخ داد که هیچ پیشرفتی در روند قانونی پرونده صورت نگرفته است.


” XRP نیاز دارد تا این ناحیه مقاومتی را بشکند تا بتواند حرکت صعودی خودش را ادامه دهد. اگر این اتفاق رخ ندهد، تثبیت قیمتی بیشتر مورد نیاز است.”


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی‌باشد.


منبع: Cointelegraph


انتهای خبر

0
0