بورس۲۴
1401/01/31
05:05
پیش‌بینی وضعیت بورس ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ / فروشنده‌های پشیمان

روند معاملات این روزها بهتر از انتظار است تا جایی که عملا فروشندگان تا به این جای کار پشیمان میدان بوده‌اند و این دقیقا همان اتفاقی است که بازار برای فرار از بحران نیاز داشت. به نظر تداوم روند فعلی بتواند به مرور معامله‌گران عجول را تبدیل به معامله‌گران صبور نموده و مسیر بازار را برای ادامه رشد هموار نماید.

پیش‌بینی وضعیت بورس 31 فروردین 1401 / فروشنده‌های پشیمان

بورس۲۴ : در شرایطی به مصاف معاملات آخرین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته تحت تاثیر عرضه‌های سنگین دقایق پایانی بازار دوشنبه، با فشار عرضه آغاز به کار کرد اما در کمتر از ۱۰ دقیقه بازار به تعادل رسید تا باری دیگر دست نوسان‌گیران بسوزد ! و در یک روز نسبتا خوب دیگر شاهد رشد بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص باشیم. البته فشار عرضه‌ها هم بالا و روند معاملات در اکثر صنایع نوسانی بود. در واقع عامل اصلی رشد شاخص در معاملات روز گذشته، اثرگذاری دو نماد فارس و شپنا بود. به طوری که دو نماد یاد شده عاملی برای افزایش ارتفاع ۶ هزار واحدی شاخص کل بودند.


در این روز شاخص هم‌وزن با ثبت یک رشد دیگر به کانال ۴۰۰ هزار واحدی رسید. ارزش معاملات در حدود ۶.۰۰۰ میلیارد تومان و رقم محدود ۵۰ میلیارد تومانی از چرخه بازار خارج شد. روند معاملات این روزها بهتر از انتظار است تا جایی که عملا فروشندگان تا به این جای کار پشیمان میدان بوده‌اند و این دقیقا همان اتفاقی است که بازار برای فرار از بحران نیمه دوم سال ۱۴۰۰ نیاز داشت. به نظر تداوم روند فعلی بتواند به مرور معامله‌گران عجول را تبدیل به معامله‌گران صبور نموده و مسیر بازار را برای ادامه رشد و گذر از سقف یک میلیون و ۵۸۰ هزار واحدی هموار نماید.


اما پیش‌بینی بازار امروز دشوار است. چراکه از یکسو قرار گرفتن در روزهای پایانی هفته و تعطیلی روز شنبه را داریم و از سوی دیگر میل بازار به یک استراحت کوتاه و درجا زدن ! به نظر برای امروز هم مقداری رشد برای شاخص را داشتیم اما احتمالا روند نوسانی روز گذشته تکرار خواهد شد.


مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

انتهای خبر

0
0