سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/11
09:08
#سایر_صنایع 1️⃣ در گروه تجهیزاتی افت قیمت در #مپنا نزدیک به 70 درصد بوده است. سهمی که اخبار مثبت خوبی از رشد سود زیرمجموعه‌ها تا عرضه یکی از زیرمج...

#سایر_صنایع



۱️⃣ در گروه تجهیزاتی افت قیمت در #مپنا نزدیک به ۷۰ درصد بوده است. سهمی که اخبار مثبت خوبی از رشد سود زیرمجموعه‌ها تا عرضه یکی از زیرمجموعه‌ها در دل خود دارد. به نظر قیمت‌های ۱.۱۵۰ – ۱.۲۰۰ تومان مانع از افت بیشتر سهم شود. در #حفاری روند معاملات بهتر است. این سهم در قیمت‌های ۵۰۰ تومانی خریداران خوبی دارد و البته برای رسیدن به قیمت‌های ۷۰۰ تومانی، به گذر پر قدرت از مقاومت ۶۲۰ تومانی دارد. در این گروه #فاراک ۱۸۰ – ۲۰۰ تومانی هم ریسک چندانی برای خرید ندارد.



۲️⃣ در گروه لیزینگی، #ولساپا کماکان پاسوز خساپا است. ولساپا فروردین را با درآمد ۵۲۹ میلیارد ریالی از محل سود اقساط و عملیات لیزینگ آغاز کرد. این عدد در اردیبهشت به ۵۷۱ میلیارد ریال و مجموع کل درآمد دو ماهه به ۱.۱۰۰ میلیارد ریال رسید. مجموع هزینه تامین منابع مالی در این دو ماه ۳۴۷ میلیارد ریال بوده است. این یعنی تراز ولساپا در ۲ ماه ابتدایی سال مثبت ۷۵۳ میلیارد ریال بوده است. به نظر ولساپا برای امسال به راحتی به سود ۵۰ – ۶۰ تومانی برسد. از همین روی خرید سهم در قیمت‌های کمتر از ۲۵۰ تومانی کم‌ریسک خواهد بود.



انتهای خبر

0
0