آکادمی هلاکوئی
1401/04/27
18:50
پیش‌بینی های کوتاه‌مدت قیمت ADA، جامعه کاردانو را گیج کرده است

به نظر می‌رسد آخرین پیش بینی های قیمتی…

به نظر می‌رسد آخرین پیش بینی های قیمتی ADA در نظرسنجی Finders، اعضای جامعه کاردانو را گیج کرده است.


در پیش‌بینی هایی که اخیرا توسط Finder.com منتشر شده، محققان این سایت از ۵۳ متخصص فین‌تک نظرسنجی کردند تا قیمت آتی کاردانو (ADA) را پیش‌بینی کنند. به گفته شرکت کنندگان در این نظرسنجی، انتظار می‌رود که کاردانو سال را با ۰/۶۳ دلار به پایان برساند.


نظر این هیئت در کوتاه مدت بیشتر در مورد کاردانو نزولی بود، اما پیش‌بینی ها برای شرکت‌کنندگان در نظرسنجی متفاوت است. مت لوبل (Matt Lobel)، خالق PLAYN، پیش‌بینی می‌کند که قیمت ADA ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۱/۵۰ دلار افزایش یابد، و مارتین فروهلر (Martin Froehler)، مدیر عامل Morpher نیز با او موافق است.


او پیش‌بینی می‌کند که ارزش ADA تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۱ دلار خواهد رسید و بیان می‌کند که این رمزارز “آهسته و پیوسته برنده مسابقه است.” از سوی دیگر، چارلز سیلور (Charles Silver) از Permission.io در مورد کاربرد ADA در آینده تردید دارد. او قیمت ۰/۲۰ دلار را تخمین می‌زند که بسیار کمتر از قیمت فعلی آن ۰/۴۹ دلار است.


پیش‌بینی های “خنده دار”؟


ADA Whale، حساب توییتری کاردانو که متمرکز بر جامعه است، می‌گوید که این پیش‌بینی ها با توجه به پیش‌بینی های سریعی که برای پروژه فروپاشیده LUNA قبل از فروپاشی ارائه شده بود، «هرگز خنده‌دار نیستند».


اکوسیستم ترا در ماه می (اردیبهشت) به دنبال تخریب Terra UST سقوط کرد. LUNA اصلی پس از کاهش چشمگیر قیمت به طور کامل تمام ارزش خود را از دست داد و میلیاردها دلار ضرر برای آن گزارش شد.


چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، خالق کاردانو، سپس ترا را به خاطر پیشنهاد خرید چند توکن LUNA برای “همبستگی منفی”، مسخره کرد.


هاسکینسون همچنین از عملکرد ضعیف اخیر ADA با ادعای اینکه این رمزارز هم از دیگر ارزهای دیجیتال اصلی در بازار نزولی پیروی کرده، دفاع کرد.


ADA، رمزارز بومی کاردانو پس از رشد ۸/۹۳ درصدی، اکنون با قیمت ۰/۴۹ دلار معامله می‌شود. پس از هارد فورک آلونزو در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰)، کاردانو به بالاترین رکورد خود یعنی نزدیک به ۳ دلار رسید، که این امیدها را برای هارد فورک قریب الوقوع Vasil افزایش می‌دهد که حرکت قیمتی مشابهی داشته باشد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0