آکادمی هلاکوئی
1401/05/26
19:10
پس از حکم دادگاه در رابطه با حل و فصل اختلاف با Block.one قیمت EOS افزایش یافت

قیمت EOS در روز چهارشنبه، تنها چند روز…

قیمت EOS در روز چهارشنبه، تنها چند روز پس از صدور حکم دادگاه در منطقه جنوبی نیویورک، بیش از ۱۷ درصد افزایش یافت.


بر اساس گزارش CoinGecko، در زمان نگارش این مقاله، EOS با قیمت ۱.۵۱ دلار معامله می‌شد که در هفت روز گذشته بیش از ۲۸ درصد رشد داشت. حرکت قیمت روز چهارشنبه EOS را از مابقی بازار گسترده ارزهای دیجیتال متمایز کرد. بیت کوین و اتر به ترتیب ۱.۴٪ و ۱.۱٪ در ۲۴ ساعت گذشته سقوط کردند.


EOSUSDT 2022 08 17 13 55 31 - پس از حکم دادگاه در رابطه با حل و فصل اختلاف با Block.one قیمت EOS افزایش یافت

در ماه مه ۲۰۲۰، گروهی از سرمایه گذاران از Block.one، شرکتی که در ابتدا شبکه EOS را طراحی کرده بود، شکایت کردند و ادعا کردند که عرضه اولیه کوین آن به نوعی فروش اوراق بهادار بوده است. در پاسخ، Block.one با تسویه حساب ۲۷.۵ میلیون دلاری با سرمایه گذاران موافقت کرد


اما در ۱۵ اوت، این پیشنهاد رد شد. در ناحیه جنوبی نیویورک، قاضی لوئیس کاپلان حکم داد که عامل اصلی این شکایت گروهی، Crypto Assets Opportunity Fund LLC، به اندازه کافی منافع همه سرمایه گذاران را نمایندگی نمی کند.


Block.one از جوانب دیگر نیز با مشکل مواجه است. در دسامبر ۲۰۲۱، انجمن EOS تصمیم گرفت پرداخت‌های مداوم به Block.one را متوقف کند، زیرا ادعا می‌کرد که دیگر به نفع شبکه عمل نمی‌کند. این تصمیم توسط گروهی از اعضای فعلی EOS و تولیدکنندگان بلوک به نام بنیاد شبکه EOS (ENF) رهبری شد. امروز، انجمن همچنین کدبیس خود را از EOSIO به Antelope تغییر نام داد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: theblock


انتهای خبر

0
0