بورس پرس
1400/08/25
00:00
برنامه افزایش سرمایه ۱۰۹۷، ۷۷ و ۶۸ درصدی سه شرکت فرابورسی

سه شرکت حاضر در بازار پایه از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۹۷، ۶۸ و ۷۷ درصدی از دو محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت سیمان کارون، توسعه اقتصادی آرین و پتروشیمی فارابی به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۹۷، ۶۸ و ۷۷ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر دادند.


براین اساس، "سکارون" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۲۰.۸ به ۲۵۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل آورده نقدی یا مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی و اجرای طرح و توسعه شود.


همچنین "وآرین" درصدد است سرمایه فعلی را از ۲۳۸ به ۴۰۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و سرمایه گذاری در بازار سرمایه اعمال خواهد شد.


در ای ن میان، "ش فارا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۲۶۳ به ۴۶۵ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به تامین هزینه های اجرای پروژه پساب صنعتی و تامین سرمایه درگردش مورد نیاز جهت تهیه بخشی از مواد اولیه مصرفی شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0