آکادمی هلاکوئی
1401/05/11
18:20
سهم بازار متاورس تا سال ۲۰۲۶ از ۵۰ میلیارد دلار فراتر خواهد رفت

یک گزارش جدید توسط شرکت مشاوره و تحقیقات…

یک گزارش جدید توسط شرکت مشاوره و تحقیقات فناوری Technavio نشان می‌دهد که متاورس طی چهار سال آینده روند صعودی خواهد داشت.


گزارشی با عنوان «بازار متاورس در امور مالی بر اساس اجزاء و جغرافیا – پیش‌بینی و تحلیل ۲۰۲۲-۲۰۲۶» متاورس را از دو دیدگاه تحلیل کرد. اولی از لحاظ نرم‌افزار و سخت‌افزار است و دومی از طریق تاثیرگذاری مناطق مختلف جغرافیایی.


بر اساس این مطالعه، متاورس تا سال ۲۰۲۶ به ارزش سهم بازار ۵۰/۳۷ میلیارد دلاری خواهد رسید. رشد متاورس در پنج بازه زمانی بین ۲۰۲۱-۲۰۲۶ تجزیه و تحلیل شد. علاوه بر این، شتاب رشد بازار دارای پیش‌بینی CAGR نزدیک به ۲۱٪ است. تنها در سال جاری رشد ۲۰/۱۱٪ پیش بینی شده است.


از نظر رشد منطقه ای، ۳۲ درصد از منطقه آمریکای شمالی، کانادا و ایالات‌متحده به عنوان رهبران این صنعت به دست خواهد آمد. دیگر کشورهای مصرف کننده کلیدی شامل چین و آلمان هستند.


امسال، آلمان و ایالات متحده به دلیل قوانین پیشرو و نرخ پذیرش سازمانی، رتبه اول را در رتبه بندی جهانی ارزهای دیجیتال به دست آوردند.


با این حال، بدون شک می‌توان علاقه به متاورس را در سراسر جهان مشاهده کرد. در اوایل این ماه، امارات متحده عربی استراتژی متاورس دبی خود را برای تبدیل شدن به یکی از ۱۰ اقتصاد برتر متاورس راه‌اندازی کرد.


علاوه بر این، این گزارش کاربردهای پیشرو متاورس را برجسته کرد. بر اساس این نظرسنجی، هفت کیف پول متاورس برتر عبارتند از Meta Mask ،Enjin Wallet ،Coinbase ،Math Wallet ،Alpha Wallet ،Coinomi و Trust Wallet.


گزارش مشابهی در این ماه، مد و تجارت الکترونیک را به عنوان صنایعی مهم برای فضای متاورس برجسته کرد. در طی همین پنج سال، انتظار می‌رود که حضور متاورس در بازار مد به ۶/۶ میلیارد دلار با نرخ شتاب رشد ۳۶ درصد CAGR افزایش یابد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0