اخبار اکس نوین
1400/09/04
00:00
مدیرعامل ریپل می‌گوید دوج کوین برای بازار کریپتو خوب نیست

اکس نوین: برد گارلینگهاوس، مدیرعامل شرکت ریپل اخیرا گفته است که دوج کوین ممکن است برای بازار ارزهای دیجیتال خوب نباشد. به گفته وی، در شرایطی که بخواهیم از ارزهای دیجیتال به عنوان محافظی در برابر تورم استفاده کنیم، ماهیت تورمی دوج کوین نمی‌تواند در این بین نقشی داشته باشد. آیا دوج واقعا می‌تواند با تورم مبارزه کند؟ مدیرعامل ریپل نظر خود در رابطه با دوج کوین را در کنفرانس فین‌تک ابوظبی در روز سه شنبه بیان کرد. به گفته وی، افزایش تورم باعث ایجاد «بادهای دنباله‌دار» برای کل صنعت ارزهای دیجیتال شده است. اوایل ماه نوامبر، وزارت کار آمریکا از تورم ۶.۲ درصدی برای ماه اکتبر خبر داد. مدت…

اکس نوین : برد گارلینگهاوس، مدیرعامل شرکت ریپل اخیرا گفته است که دوج کوین ممکن است برای بازار ارزهای دیجیتال خوب نباشد. به گفته وی، در شرایطی که بخواهیم از ارزهای دیجیتال به عنوان محافظی در برابر تورم استفاده کنیم، ماهیت تورمی دوج کوین نمی‌تواند در این بین نقشی داشته باشد.


مدیرعامل ریپل نظر خود در رابطه با دوج کوین را در کنفرانس فین‌تک ابوظبی در روز سه شنبه بیان کرد. به گفته وی، افزایش تورم باعث ایجاد «بادهای دنباله‌دار» برای کل صنعت ارزهای دیجیتال شده است.


اوایل ماه نوامبر، وزارت کار آمریکا از تورم ۶.۲ درصدی برای ماه اکتبر خبر داد. مدت کوتاهی پس از آن قیمت بیت کوین به اوج ۶۹ هزار دلاری خود رسید.


در ادامه گارلینگهاوس این سوال را مطرح کرد که دوج کوین، میم کوین محبوب ایلان ماسک چقدر می‌تواند از افزایش تورم برای افزایش بهای خود و محافظت از سرمایه سرمایه‌گذاران استفاده کند.


وی در این رابطه گفت:


من در واقع متقاعد نشده‌ام. حدس می‌زنم تا حدی بحث‌برانگیز است که بگوییم دوج کوین برای بازار ارزهای دیجیتال خوب است.


دوج کوین در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و به گفته خالقش، توسعه آن تنها چند ساعت به طول انجامیده است. اگرچه این ارز تنها با یک شوخی آغاز شد، اکنون در رده دهم بازار ارز دیجیتال قرار گرفته است. شیبا اینو، دیگر میم کوینی که پس از موفقیت دوج کوین به بازار وارد شد نیز بسیار محبوب شده و اکنون کنار دوج کوین قرار دارد.


گارلینگهاوس ادامه داد:


دوج کوین خود دارای پویایی‌های تورمی است که باعث می‌شود من تمایلی برای نگه‌داشتن آن نداشته باشم. در واقع این میم کوین عرضه ثابتی مانند بیت کوین ندارد و به همین خاطر مورد خوبی برای استفاده در طولانی‌مدت و محافظت از سرمایه نیست.


منبع cryptopotato



انتهای خبر

0
0