آکادمی هلاکوئی
1401/02/23
22:00
سهام GBTC اکنون با بیشترین تخفیف معامله می‌شود

سهام Grayscale Bitcoin Trust (GBTC)، تاج شرکت مدیریت…

سهام Grayscale Bitcoin Trust (GBTC)، تاج شرکت مدیریت سرمایه رمزارزی مستقر در کانکتیکات، نسبت به ارزش خالص دارایی (NAV) آن بیش از پیش کاهش یافته است.


بر اساس داده های ارائه شده توسط شرکت نرم افزار مالی YCharts، ارزش سهام GBTC به پایین ترین سطح تاریخی خود یعنی ۳۰/۷۹ دلار رسید.


2022 05 13 21 29 52 GBTC Shares Now Trading at Steepest Discount Ever - سهام GBTC اکنون با بیشترین تخفیف معامله می‌شود

بزرگترین صندوق بیت کوین از فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۹۹) در قلمرو تخفیف معامله می شود.


دارایی های GBTC با ۴۹/۸۷ درصد کاهش به ۱۸/۳ میلیارد دلار دارایی های تحت مدیریت رسیده که نشان دهنده کاهش حمایت سازمانی است. موسسات بزرگ بخش قابل توجهی از صاحبان GBTC را تشکیل می دهند.


در حالی که ایده خرید این سهام با تخفیف شدید نسبت به بیت کوین ممکن است جذاب به نظر برسد، اما شایان ذکر است که سرمایه گذاران موظفند این سهام را حداقل به مدت نیم سال قبل از فروش آنها در بازار ثانویه نگه دارند.


Grayscale به شدت در تلاش است تا این صندوق را به یک ETF معامله شده توسط NYSE تبدیل کند. طی یک جلسه خصوصی با SEC که در اوایل ماه جاری برگزار شد، این شرکت گفت که چنین اقدامی ارزشی معادل ۸ میلیارد دلار را برای سرمایه گذاران باز می کند. این ریزش مداوم پس از این تبدیل احتمالی از بین می رود.


SEC قرار است رای خود را قبل از ۶ ژوئیه (۱۵ تیر) اعلام کند. تصویب اولین ETF اسپات مبتنی بر بیت کوین، نقطه عطفی برای ارزهای دیجیتال خواهد بود. با این حال، سقوط اخیر بازار آن را بعید می‌کند.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، Grayscale اخیرا اسنادی را برای ایجاد سه شرکت تراست دیگر یعنی (Grayscale Zcash Trust ،Grayscale Horizen Trust و Grayscale Stellar Lumens Trust) ثبت کرده است.


در اواخر آوریل (اوایل اردیبهشت)، این شرکت همچنین اعلام کرد که قصد دارد وارد بازار اروپا شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0